1394-12-15 08:16
1636
0
28512
امام جمعه بخش کوهسارات:

باید مساجد را پویا و جوان نگهداشت و به نسل جوان سپرد + تصاویر

امام جمعه بخش کوهسارات مینودشت در خطبه های این هفته مردم را پیروز واقعی انتخابات معرفی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام مهدی خانلری امام جمعه بخش کوهسارات مینودشت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: خلق حماسه 7 اسفند دشمنان ما را متنبه کرد که بدانند ایران مهد مردان خدا است، مردمانش مستبصرند و هوشیار و به دام خدعه و نیرنگ های شما نمی افتند.

وی با اشاره به حضور 62 درصدی مردم ایران و حضور 81 درصدی استان گلستان در این انتخابات، اظهار داشت: بر اساس اذعان و اعتراف دشمنان مان سالم ترین انتخابات را کشور ما برگزار می کند.

حجت الاسلام خانلری با تشکر از حضور 86 درصدی مردم شهرستان مینودشت در این روز از آنان خواست تا در انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم حضوری پر شور داشته باشند.

امام جمعه بخش کوهسارات مینودشت در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان امام، عنوان کرد: از برکات انقلاب اسلامی ایران تاسیس این نهاد است.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی که مزین به نام امام راحل مان است خدمت به محرومان و مستضعفان و فقر زدایی را سر لوحه کار خویش قرار داده است و در این راه هر کس به وسع خویش باید کمک نماید.

 حجت الاسلام خانلری با تبریک فرا رسیدن هفته منابع طبیعی خاطر نشان کرد: این میراث گران بها موهبتی از جانب پروردگار است که باید در حفظ و نگهداری ان کوشا باشیم تا میراث دار خوبی برای نسل های آینده باشیم.

وی افزود: منابع طبیعی جزو منابع تجدید ناپذیر هستند و هر یک از ما در قبال ان مسئول هستیم.

خیب جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت در بخش پایانی سخنانش به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و تصریح کرد: مساجد را باید پویا و جوان نگه داشت و به نسل جوان سپرد.

وی ادامه داد: فعالیت های علمی، قرآنی، عبادی، تفریحی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... جوانان باید در مساجد انجام شود تا با آن عجین شوند.

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

minookhabar49 2

عکس و گزارش: تقی فرامرزی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.