1394-12-12 10:25
1764
0
28364
با حضور شوراها، دهیاران و مسئولین 4 شهرستان شرق گلستان؛

همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری روستایی برگزار می‌شود + زمان و مکان

مدیر موسسه آموزش عالی میلاد گلستان گفت: با حضور شوراها، دهیاران و مسئولین 4 شهرستان شرق گلستان همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری روستایی در مینودشت برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، عقیل تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: همایشی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری روستایی» توسط موسسه آموزش عالی میلاد گلستان در مینودشت برگزار می‌شود.

دبیر این همایش هدف از برگزاری این همایش را اهمیت اقتصاد در حیات بشر و پاسخ به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان نمود.

تقوی صنایع‌دستی و گردشگری را یکی از پتانسیل‌های مهم استان گلستان عنوان کرد و گفت: در صورت استفاده بهینه از این صنعت بخشی از برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهد شد و تحول عظیمی در بخش اقتصاد و سایر بخش‌های استان به وجود خواهد آمد.
به گفته وی در این همایش شوراها، دهیاران و مسئولین 4 شهرستان شرق گلستان خواهند داشت.

مدیر موسسه آموزش عالی گلستان از اهداف دیگر همایش را فرهنگ‌سازی در بخش اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی دانست و یکی از محصولات این همایش را برگزاری کلاس‌های آموزشی پس از همایش اعلام کرد.

وی خاطرنشان ساخت: اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی گلستان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های 4 شهرستان و اداره آموزش‌وپرورش مینودشت در اجرای این همایش مشارکت دارند.

دبیر همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری روستایی از عموم مردم و مسئولان، دانشجویان، اساتید دعوت کرد تا در این همایش شرکت نمایند.

شایان‌ذکر است اقتصاد مقاومتی و توسعه گردشگری روستایی پنج‌شنبه هفته جاری 13 اسفندماه از ساعت 9:30 صبح در اردوگاه شهید فهمیده مینودشت آغاز خواهد شد.

00iimnbbvx 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.