1394-02-14 10:34
3899
1
14202
پس از کش و قوس های فراوان؛

اختلاف بین روستای سایر و کلاسره مینودشت با حضور نماینده شرق استان رفع شد + تصویر

 مشکلات آب روستای سایر و کلاسره با حضور رجبی و مسئولین مینودشت برطرف شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درخواست برخی از اهالی روستاهای سایر و کلاسره از توابع شهرستان مینودشت در جهت حل مشکل آب آشامیدنی از نماینده جلسه‌ای را در این رابطه تدارک داده شد.

عبدالکریم رجبی افزود: بدین منظور با حضور مدیرکل آبفار استان، نماینده آب منطقه‌ای استان، فرماندار، معاون فرماندار مینودشت و فرمانده منطقه انتظامی شهرستان مینودشت و بخشدار کوهسارات در محل دفتر امام‌جمعه روستای دوزین با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از مردم این دو روستا جلسه‌ای ترتیب داده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری ضمن درخواست از مردم دو روستا به‌دوراز کینه و کدورت خواسته شد تا در جهت رفع مشکل کم‌آبی به دولت کمک کنند.

وی خاطرنشان ساخت: اگر مردم نباشد ما نیستیم ما از بودن مردم هستیم و از کنار مردم بودن احساس امنیت و غرور می‌کنیم.

به گفته رجبی در این جلسه مقرر شد درعین‌حال که مشکلات آب موردبررسی قرار می‌گیرد موارد قانونی آن‌هم باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه با جمع‌بندی مراتب و شنیدن صحبت‌های طرفین مقررشده مشکلات به‌صورت قانونی حل‌وفصل شود گفت: از طریق قانونی 60 درصد از آب چشمه به روستای سایر و 40 درصد دیگر نیز به روستای کلاسره انتقال داده خواهد شد. همچنین مقرر شد آب و فاضلاب روستایی تمام تلاش خود را بکار گیرد تا از این پس کم‌آبی در این روستاها احساس نشود.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خشک‌سالی‌های سال‌های اخیر باید همه مردم را به‌صرف جویی در مصرف آب دعوت نماییم.

توضیحات کامل در مورد این اختلافات بوجود آمده را در مطالب مرتبط ذیل این خبر بخوانید

nilkooh101 1

nilkooh101 1

nilkooh101 1

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

انتقال چشمه سایر به "کلاسره" روستا "سایر" نابود می کند/ مسئولین مینودشت به‌ جای فشار بر مردم سایر بر مسئولین استانی و کشوری فشار بیاورند

تجمع اعتراض آمیز در فرمانداری مینودشت / حاشیه های اختلاف آب بین دو روستای مینودشت به فرمانداری رسید

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یاسر

با تشکراز لطف وزحمت مسوولین محترم جلسه تموم شد در حالیکه هیچ یک از تعهدات اجرایی نشدن ضمنا اقای دکتر و دیگر حضرات خوب یادشون هست که فرمودن حتی 60 درصدی که قرار شد از اموال روستای سایر بهشون برگرده کفاف نیاز اونها رو نخواهد کرد از گزینه های رو میز که قرار شد لحاظ بشود نیز چیزی بنویسین حرف همگی حضرات/ اول نیاز مردم روستای تامین و عملی گرددو...

0
0
پاسخ
1394-03-06 07:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.