1393-11-20 06:59
1971
0
10223
امام جمعه شهرستان مینودشت:

کسانی که در اظهارات سخیفشان از امریکا و اسراییل حمایت میکنند در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند

امام جمعه مینودشت به مناسبت دهه مبارک فجر وفرا رسیدن 22 بهمن گفت: کسانی که در اظهارات سخیفشان از امریکا و اسراییل حمایت میکنند باید بدانند در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند و مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری در برابر امریکا و اسراییل با قدرت ایستاده و خواهند ایستاد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه مینودشت به مناسبت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن 22 بهمن در گفتگو با مینوخبر اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک معجزه بود و هیچ متفکر و اندیشمندی پیش بینی نمیکرد ملتی با دست خالی در برابر یک رژیم غرق  در سلاح و حمایت ابر قدرت ها با سابقه 2500 ساله بتواند به پیروزی برسد اما با عنایات خاصه الهی و وحدت کلمه مردم و رهبری پیامبر گونه حضرت امام راحل، این انقلاب به پیروزی رسید و منشاء آثار بسیار زیادی  شد و معادلات جهانی را بهم ریخت .

وی در ادامه افزود: دشمنان مشکلات عدیده ای بوجود آوردند که اگر کشوری از ابر قدرت ها فاصله بگیرید راه رشد و ترقی را بروی خود بسته است اما ملاحضه می کنید که امروز انقلاب اسلامی پشتوانه بسیار مهمی برای همه ملت های مظلوم همانند لبنان فلسطین و... شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در هوا فضا ماهواره فجر اولین پیامش لبیک یا رسول الله بوده است قطعا در ابعاد نظامی ، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز می تواند گام های بسیار بلندی بردارد.

امام جمعه مینودشت در پایان خاطر نشان کرد: پرچم اسراییل و آمریکا که نماد دو کشور ظالم و ستمکارند همه ساله در 22 بهمن به آتش کشیده میشود و این کار همچنان باید انجام گردد و کسانی که در اظهارات سخیفشان از امریکا و اسراییل حمایت میکنند باید بدانند در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند و مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری در برابر امریکا و اسراییل با قدرت ایستاده و خواهند ایستاد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.