1393-11-18 10:01
6515
1
10121

استقبال پرشور مردم دوزین از اولین امام جمعه بخش کوهسارات مینودشت + تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین خانلری در اولین روز معرفی خود با جمعی از علما وارد دوزین در بخش کوهسارات مینودشت شد و مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش گلستان ما، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین تقوی معاونت گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام و المسلمین عامری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان ، فرماندار و امام جمعه مینودشت ، مدیران دستگاههای اجرایی و مردم شهید پرور بخش کوهسارات حضور داشتند .

شایان ذکر است در ابتدا این مراسم علما ومدیران بر قبور شهدا حاضر شدند و با قرائت فاتحه از مقام شهیدان تجلیل نمودند.

مردم بخش کوهسارات مینودشت پشتیبانی از ولایت فقیه را یکی از افتخارات خود می دانند

 

به گزارش مینوخبر: اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت دراولین روز برگزاری نماز جمعه در بخش کوهسارات شهرستان مینودشت با اشاره به ولایت مداری مردم دوزین گفت : مردم عزیز ، شریف و شهید پرور دوزین حامی انقلاب ، رهبری و روحانیت و پشتیبان نظام هستند.

وی در ادامه افزود: بخش کوهسارات با 18 روستا و جمعیتی بالغ بر 18000 نفر و 36 شهید دفاع مقدس و 80 جانباز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اسرافیل وزیری تصریح کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ما شاهد برگزاری اولین نماز جمعه د ر دوزین هستیم و از اعطای این موهبت الهی که از دستاوردهای انقلاب است حمایت کنیم وشکر گزار باشیم .

فرماندار مینودشت اتحاد و ولایت مداری بخش کوهسارات بخصوص دوزین را مثال زدنی یاد کرد واظهار داشت: این مردم در تمام مسائل دینی و مذهبی و بخصوص سیاسی همگام با آرمانهای انقلاب به پیش می روند و پشتیبانی از ولایت فقیه را یکی از افتخارات خود می دانند.

وی در پایان وجود حجت الاسلام و المسلمین مهدی خانلری را به عنوان اولین امام جمعه دوزین به فال نیک گرفت و بر همکاری مدیران اجرایی شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.