1393-11-17 20:22
1670
0
10011
جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدایی در مینودشت:

عده ای که در بدنه دستگاه های اجرایی، اصول انقلاب را زیر سوال می برند، با سیلی محکم نیروهای انقلابی روبرو می شوند

جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای روستای پلنگر شهرستان مینودشت گفت:متاسفانه عده ای در این نظام که در بدنه دستگاه اجرایی نیز حضور دارند اصول انقلاب را زیر سوال می برند ، قطعا بدانند با سیلی محکم نیروهای انقلابی روبرو خواهند شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر ؛ سرهنگ حسین کریمی در یادواره شهدای روستای پلنگر از توابع شهرستان مینودشت ، اعتقاد و ایمان به خدا ، اطاعت محض از ولایت فقیه ، غیرت دینی ، ایثار و ازخودگذشتگی و استکبارستیزی را از عمده ویژگی های شهدا عنوان نمود .

در اين مراسم معنوي كه خانواده هاي معظم شهدا ، ايثارگران ، بسيجيان و جمعي از مسئولين شهرستاني و محلي حضور داشتند وی در ادامه به دستاوردهای نظام اسلامی پرداخت و اظهار داشت : استقلال ، آزادی و عزت مردم و صدور انقلاب از مهمترین اهداف این انقلاب و امام راحل بود که به فضل خدا به تمام این اهداف دست پیداکردیم.

جانشين سپاه نينوا اقتدار نظامی ، علمی و امنیتی را مرهون خون شهدا دانست و بیان داشت: صدور انقلاب با تشکیل هسته های مقاومت در کشورهای اسلامی شکل گرفت و به یک حرکت اسلامی تبدیل شد.

دكتر كريمي در پایان به مسایل سیاسی منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد : در نظام اسلامی که استکبار ستیزی یکی از اصول انقلاب می باشد متاسفانه عده ای در این نظام که در بدنه دستگاه اجرایی نیز حضور دارند اصول انقلاب را زیر سوال می برند ، قطعا بدانند با سیلی محکم نیروهای انقلابی روبرو خواهند شد و باید از مسئولیت هایی که دارند عزل شوند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.