1398-03-01 16:55
1376
0
63402
در جلسه کارگروه اشتغال مطرح شد؛

گلایه فرماندار مراوه تپه از میزان تحقق تسهیلات اشتغال این شهرستان

فرماندار مراوه تپه در خصوص میزان تحقق تسهیلات دریافتی اشتغال در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: از میزان 280 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال در شهرستان، تنها ۱۳۱ میلیارد ریال برای ۲۲۹ طرح تحقق یافته است که ۴۷ درصد کل میباشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، یازمراد کوسه غراوی، فرماندار مراوه تپه، در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: در سال ۹۷، اعتبار اختصاص یافته ۲۸۰ میلیار ریال برای اشتغال روستایی و عشایری بوده که متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت اشتغال این شهرستان گفت: باید قبول کرد که برای توسعه شهرستان ضعیف عمل شده و ما نباید بگذاریم که این شهرستان با وجود استعدادهای خوبش، با محرومیت و دوری اش شناخته شود .

رئیس کارگروه اشتغال افزود: اگر بدنبال توسعه شهرستان باشیم باید بفکر جذب سرمایه گذار باشیم نه اینکه پشت میز بشینیم تا متقاضیان تسهیلات بدنبال ما باشند.

کوسه غراوی با اشاره به جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: در زمینه گردشگری هم باید زیرساخت ها را مهیا کنیم متاسفانه در خصوص بومگردی و ایجاد زمینه گردشگری هیچگونه کاری انجام نگرفته است.

وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان مراوه تپه برای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده که از این مقدار تنها ۱۳۱ میلیارد ریال برای ۲۲۹ طرح تحقق یافته است که ۴۷ در صد می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.