1397-10-08 06:28
1845
0
59922

رئیس ستاد موسوی در مراوه تپه: در تجمع 9 دیماه شرکت می کنم

مسئول ستاد موسوی در انتخابات 88 و از چهره های شاخص اصلاح طلب گلستان گفت: در تجمع بصیرتی و حماسی 9 دیماه حتما شرکت خواهم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، نورمحمد کوسه غراوی که در انتخابات سال 88 به عنوان رئیس ستاد موسوی در مراوه تپه فعال بود، اما بعد از روشن شدن ماهیت جریان فتنه، با هوشیاری و بصیرت انقلابی از همراهی با آنان خود داری کرد و به این وسیله جلوی سوء استفاده فتنه گران در شهرستان مراوه تپه را هم گرفت.

پدر او کارگر بود و در دوران کودکی به روستای نارلی اجی سو که روستای اجدادی آنها بوده، کوچ می کنند.

مقطع ابتدایی را در روستا و راهنمایی را در مدرسه شبانه روزی تحصیل می کند و با قبولی در دانشسرای تربیت معلم در کسوت معلمی خدمت می کند .

او هم اکنون با مدرک فوق لبسانس در کنار شغل مشاور مدارس همکاری و خدمات اجتماعی ذیل را در کارنامه خود دارد: مسوول کمیته اموزش وپژوهش، عضویت انجمن گورش کشور، ریاست انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در یک دوره و در حال حاضر نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، عضو کمیته پیشگیری از جرم شهرستان مراوه تپه،  مدرس اموزش خانواده، مدرس دانشگاه های پیام نور گنبد و مراوه تپه ، عضو شورای فرهنگ عمومی شهر، دبیر حزب اعتدال و توسعه شهرستان و به عنوان مشاور خیر همکاری با کمیته امداد و بهزیستی و فرمانداری مراوه تپه ارائه خدمت می نماید.

وی هنوز هم منش اصلاح طلبی خود را دارا می باشد.

نورمحمد کوسه غراوی در خصوص حماسه 9 دیماه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از رشد و توسعه و استقلال ایران ترس دارند و علت دشمنی آنها با این انقلاب اسلامی هم همین است.

کوسه غراوی در خصوص شرکتش در مراسم تجمع 9 دیماه امسال هم گفت: حتما در این مراسم شرکت خواهم کرد.

مدرس دانشگاه های گلستان در خصوص علت شرکتش در این تجمع بصیرتی گفت: بعنوان ایرانی هشیار چون در سازندگی و رشد ایران اسلامی، برای مردم عزت و بزرگی هست.

وی همچنین در خطاب به مدیران کشور گفت: هوشیاری و قانون مداری مدیران و مبارزه با فساد داخلی از مهمترین عوامل موفقیت نظام می باشد.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.