1397-09-15 08:03
1060
3
59307
با ارسال نامه ای تهدید آمیز انجام شد؛

چوب حراج مدیرعامل سابق شرکت تعاونی مسکن مهر مراوه تپه به خانه های مردم + سند

مدیرعامل شرکت تعاونی سابق مسکن مهر مراوه تپه ضمن تهدید مردم، چوب حراج به خانه های اهالی این مسکن مهر گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، مسکن مهر مراوه تپه هنوز مشکلاتش با مدیرعامل سابقش حل نشده است.

اگر چه در آخرین جلسه اعضای مسکن مهر در حضور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس، رضا دوجی، مدیرعامل اسبق شرکت تعاونی مسکن مهر که حتی انتخاب وی به این سمت جای سوال دارد، ملزم به ارائه گزارش به نماینده شده بود که متاسفانه این امر را انجام نداد.

اما به تازگی نامه ای از سوی این فرد به ساکنین مسکن مهر ارسال شده که وی ضمن تهدید ساکنین به پرداخت پول تحت عنوان حقوق و مزایای خودش و هزینه هایی که حاصل بی برنامگی او بوده ارسال شده که در انتهای این نامه قید شده که اگر افراد این پول را پرداخت نکنند، او به استناد تعهد نامه محضری که به فریب از ساکنین گرفته شده است، خانه اهالی را بدون اجازه آنها به فروش می گذارد و تنها مبلغ آورده اهالی را به آنها عودت خواهد داد.

ZUUUR

حال اینکه:

1- وی در طی سال های مدیریتش در این پروژه هیچ گاه شفافیت مالیش نسبت به قبل از مدیریت شرکت تعاونی و زمان فعلی را مشخص نکرد.

2-خسارت بلوک نیمه کاره پروژه که تحت مدیریت وی به این صورت درآمده را خود وی باید بپردازد نه اهالی.

3-تعلل وی و عدم توانایی در هزینه وام دریافتی از دولت موجب تاخیر در ساخت پروژه شده و مردم مجبور به بازپرداخت سود دوران مشارکت شده اند که این مبلغ به علت سوء مدیریت وی صورت گرفته و وی باید این مبالغ را به مردم بپردازد.

4-وی در طول دوران مدیریتش اقدام به گرفتن برخی از قسمت های پروژه به عنوان پیمانکار کرده و خود به عنوان پیمانکار ورود کرده است که مشخص نیست این اقدام بر اساس کدام توافق با اعضاء صورت گرفته و درآمد آن به جیب اعضا رفته یا کس دیگری؟

4- در مدت تاسیس شرکت هم انتخابات شرکت و هم جلسات صورت گرفته همه در هاله ای از ابهام بوده و اطلاع رسانی های شرکت هیچ وقت به اطلاع مردم نرسیده است.

5-نکته دیگر این که یک بار و به هنگام تحویل واحدها به اهالی، مدیرعامل اسبق با ساکنین مساکن مهر تسویه حساب کرده و شرط تحویل کلید به آنها و اجازه سکونت همین تسویه حساب بوده است.

6-مدیرعامل اسبق شرط معرفی به بانک را هم تسویه افراد با شرکت اعلام کرده بود که افراد بعد از تسویه به بانک معرفی می شدند و چکهای 3 و 30 میلیون تومانی آنها بعد از تسویه به آنها پس داده می شد. ولی تسویه بعد از تسویه چه معنایی دارد؟، هنوز برای ساکنین جای سوال است.

7-شرکت یک بار وام 20 میلیون تومانی را به پیمانکار داده و یک بار هم اضافه 5 میلیون تومان را دریافت کرده ولی مشخص نشده که چرا نتوانسته علی رغم ثابت بودن نرخ اقلام ساختمانی برای مساکن مهر، با همان مبالغ با پیمانکاران تسویه کند و حالا باید اهالی جریمه های ایجاد شده را پرداخت نمایند.

8-چند سالی است که شرکتهای تعاونی جمع شده اند ولی این فرد هنوز مهر شرکت را دارد و از آن برای تهدید مردم که اکثرا از قشر مستضعف جامعه هستند سوء استفاده می کند.

مستندات شرکت تعاونی و مصاحبه با رئیس اداره تعاون مراوه تپه در زیر این خبر موجود می باشد.

اهالی مسکن مهر از تمامی مسئولین شهری و شهرستانی به خصوص مسئولین دادگستری شهرستان و استان تقاضا دارند جلوی این تهدید اهالی و فروش مال غیر گرفته شود.

از طرف جمعی از اهالی مسکن مهر شهرستان مرزی مراوه تپه

شرکت تعاونی مسکن مهر مراوه تپه، سال ها بدون بازرس است !

گلستان ما : انتشار مطالب خبري و تحليلي رسانه‌هاي داخلي و خارجي لزوما به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه‌اي بازنشر مي‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.