1397-07-16 08:16
925
0
57614
مدیرکل سیاسی وامنیتی و تقسیمات کشوری استانداری گلستان:

هدف دولت بهره گیری از نخبگان اقوام است/ بخشداران سنگ صبور مردم باشند + تصاویر

مدیرکل سیاسی وامنیتی با اشاره به اهداف دولت در بهره گیری از نخبگان اقوام تصریح: استفاده از نخبگان و متخصصین اقوام در بدنه مدیریتی از اهداف دولت می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، احسان مکتبی در مراسم معارفه و تکریم بخشدار بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه با اشاره به وجود تنوع قومی در گلستان افزود: جای جای این استان اقوام مختلف در کنار هم بصورت مسالمت امیز زندگی می کنند.

وی با اشاره به اهداف دولت در بهره گیری از نخبگان اقوام افزود: استفاده از نخبگان و متخصصین اقوام در بدنه مدیریتی از اهداف دولت می باشد.

مدیرکل سیاسی وامنیتی و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با بیان جایگاه بخشداری تصریح کرد: بخشداری از مهمترین ارکان حکومتی کشور است و ارتباط تناتنگی با مردم داشته وبخاطر این بخشداران باید در مواجه با مشکلات سنگ صبور مردم و با خوشرویی با انها برخورد کنند.

در پایان این مراسم از زحمات قربان محمد کن سال بخشدار سابق قدردانی و عبدالخندان حمیدی بعنوان بخشدار جدید بخش گلیداغ معرفی شد.

عبدالخندان حمیدی دارای لیسانس فن اوری اطلاعات آی تی، از سال ۸۳ در بخشداری بخش مرکزی مراوه تپه و فرمانداری شهرستان مراوه مشغول بکار بود.

kalalekhabar_ir_1.jpg

kalalekhabar_ir_10.jpg

kalalekhabar_ir_11.jpg

kalalekhabar_ir_2.jpg

kalalekhabar_ir_3.jpg

kalalekhabar_ir_4.jpg

kalalekhabar_ir_5.jpg

kalalekhabar_ir_6.jpg

kalalekhabar_ir_7.jpg

kalalekhabar_ir_8.jpg

kalalekhabar_ir_9.jpg

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.