1397-06-12 10:45
1533
0
56642
فرمانده سپاه مراوه تپه خبرداد:

آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (2) از فردا در مراوه تپه

فرمانده سپاه شهرستان مرزی مراوه تپه از آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 از صبح فردا در مراوه تپه خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، سرگرد عباس خسروی، فرمانده سپاه شهرستان مرزی مراوه تپه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: در دورانی که استکبار جهانی و منافقین در حال فشار همه جانبه اقتصادی فرهنگی وسیاسی به مردم شریف ایران هستند وظیفه ما این است که هرچه استوار تر پشت ولی فقیه حرکت کنیم و وحدت و انسجام خود را از دست ندهیم چون در این صورت است که وعده خدای متعال عملی شده و مکر دشمنان ما را به خودشان برمیگرداند.

عباس خسروی خاطر نشان کرد. بسیجیان پیش رو اطاعت از امام در اوایل انقلاب و مبارزه با استکبار هستند و خواهند بود.در این برهه زمانی بسیجیان این سنگر سازان بی سنگر حضور مقتدرانه ی خود را در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله ص نشان خواهند داد و بلافاصله وارد میداندعمل شده و درقالب گروه های اردوی جهادی وارد خدمت رسانی به مردم شریف خواهند شد.

خسروی در پایان به شاه کلید حرکت بسیج در این رزمایش شهرستان مراوه تپه اینطوراشاره کرد. دشمنان کوردل بدانند شیعه و سنی برای خدمت رسانی به یکدیگر و دفاع از انقلاب و ولایت و مایوس کردن دشمنانشان حاضرند جان خود را فدا کنند که سند انرا در اقدام مقتدرانه بسیجیان همگان خواهند دید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.