1396-11-18 16:48
790
0
50188
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

پیروی از مکتب امام(ره) و پاسداری از خون شهداء وظیفه هر ایرانی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: امروز وظیفه جوانان ما اول پاسداری از خون شهداء و اینکه مهمتر از همه ادامه دادن مکتب امام راحل (ره) و ولایت فقیه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت الاسلام ایوب ممشلی ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در مدرسه شهید قره جه محمد گرگانلی دوجی در روستای چناران به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود، این انفجار فراگیر بود و تمام دولت ها و کشورها را تحت تاثیر خود قرار داد، نه تنها در ایران نور به پا کرد بله سایر کشور های مظلوم و استکبار زده نیز توانستند با تاسی از این انقلاب اسلامی در مقابل سران استکبار به مقابله برخیزند.

وی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که با تحقق آرمان های اسلامی ما در زمینه های فکری، سیاسی و اقتصادی پیشرفت های فراوانی داشته ایم. از جمله اینکه اختناق و ظلم و ستم از این کشور برچیده شد، عزت به مردم ایران بازگشت و اینکه توانستیم در عرصه بین المللی سر بلند کند.

رئیس اداره تبیلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود: کشورهای همسایه ما از جمله افغانستان چند کشور دیگر سالهاست که از استکبار جهانی زخم خورده اند به طوری که تاریخ این کشورها سراسر سختی و محنت است اما کشور ما بدلیل حمایت و پشتیبانی خداوند متعال، داشتن رهبری مقتدر، مردمی بصیر و انقلابی سالهاست که از تمامی خطرات مصون مانده است.

حجت الاسلام ایوب ممشلی در پایان تاکید نمود: امروز وظیفه جوانان ما این است که اول پاسدار خون شهداء باشیم و اینکه مهمتر از همه ادامه دهنده مکتب امام راحل (ره) و ولایت فقیه (امام خامنه ای حفظه الله) باشیم که برای این انقلاب از جان و مال خود گذشته اند.

پیروی از مکتب امام(ره) و پاسداری از خون شهداء وظیفه هر ایرانی است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.