1396-11-18 13:03
1887
0
50153
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ شهرستان مراوه تپه + تصاویر

مدرسه 9 کلاسه گلیداغ شهرستان مراوه تپه با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیزمدارس استان،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ،بخشدار و امام جمعه گلیداغ، مسئولین ادارات و اهالی روستا افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛"محمد مهدی سلمان زاده" مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان در این مراسم ضمن تبریک سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت:در 4 سال گذشته نزدیک به 80 میلیارد تومان با سهم بنیاد برکت مدرسه در نقاط مختلف استان احداث گردید و همچنین در سطح کشور 1001 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت ساخته شد که انشاالله با توفیقات مقام معظم رهبری این کار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پروژه های عمرانی در تمام حوزه ها از جمله تعلیم و تربیت ،بهداشت و ... دنبال می شود که امیدواریم در شهرستان مراوه تپه که به لحاظ جغرافیایی از مرکز استان دور می باشد از این پروژه ها بیشتر بهره مند گردد.

IMG 1135

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان اظهار داشت:انشاالله برکت مقام معظم رهبری همچنان مستدام باشد تا در سایه ایشان با بنیاد برکت پروژه های بیشتری افتتاح گردد. با این امید انشاالله 2 مدرسه با طرح بنیاد برکت بزودی در شهرستان مراوه تپه کلنگ زنی خواهد شد.

"عماد مخدومی" مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیزمدارس استان گلستان درادامه ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: افتتاح دبستان 9 کلاسه یاسر گلیداغ  شهرستان مراوه تپه با مشارکت قریب به 600 میلیون تومان سهم بنیاد برکت و 500 میلیون تومان سهم اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس انجام گرفت.

IMG 1219

وی افزود: این پروژه سی و چهارمین پروژه بنیاد برکت در استان بود که انشاالله در آینده نزدیک 19 پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه هم در این مراسم گفت: هرجایی که مدرسه ای برپا و کلاس درسی افتتاح می شود آن  روز ،روز مبارک و مقدس و میمون می باشد چرا که مدرسه مکان تعلیم و تربیت بوده و مسیر توسعه وپیشرفت و  تربیت نسلی توانمند و بانشاط از راه مدرسه می گذرد.

وی افزود: امروز بسیار خرسندیم که همزمان با دهه رهایی ملت ایران اسلامی از یوغ استبداد شاهد افتتاح مدرسه 9 کلاسه یاسر هستیم که این کار حاصل مشارکت و همراهی کسانی که شیفته انقلاب و مردم هستندمی باشد و انشاالله در این فضای خوب بتوانیم نسلی  مومن و متخصص ،خردورز و دانا و انقلابی و ولایی تربیت کنیم.

IMG 1194

مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه تصریح کرد:  مدرسه 9 کلاسه یاسر گلیداغ با زیر 705 متر مربع ساختمان آموزشی ،2200 مترمربع محوطه سازی و 250 مترطول دیوارکشی ،60 مترمربع زیربنای ساختمان سرویس بهداشتی و  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان  با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  استان گلستان و نوسازی و تجهیز مدارس استان تأمین احداث گردیده است .

هم اکنون 220 نفردانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل  می باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.