1396-10-09 14:59
1506
0
48505
معاون طب رزم نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

خدمات پزشکی رایگان نیروی هوایی ارتش برای مردم گلیداغ

معاون طب رزم نیروی هوایی ارتش در شهرآباد، از ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندان پزشکی رایگان برای مردم بخش گلیداغ خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، امیر سرتیپ دوم پزشک، نایینی فرمانده بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الابنیا گفت: اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد  در راستای رزمایش مشترک ولایت و بنا بر دستور فرماندهی محترم قرارگاه امیر اسماعیلی و بمنظور کاهش الام دردمندان؛ با افتخار خدمات تخصصی بهداشت و درمان را بصورت کاملا رایگان در اختیار مردم شریف و ولایت مدار خطه خراسان شمالی و گلستان قرار دهد.

بنابه اظهارات معاونت طب رزم این اداره سرهنگ دوم پزشک محمد کریم هروی، این خدمات تخصصی شامل ویزیت تخصصی داخلی؛ جراحی؛ چشم پزشکی؛ اعصاب و روان؛ قلب و عروق؛ عفونی و اطفال می باشد که کلیه داروها رایگان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین واحد دندانپزشکی سیار کلیه خدمات دندان پزشکی بجز ایمپلنت و ارتودنسی را به مردم شریف ارایه خواهد نمود.

معاون طب رزم گفت: همچنین خدمات مشاروه ای و دامپزشکی و بهداشت محیط توسط کارشناسان اعزامی ارتش در این مناطق در مدت یاد شده انجام خواهد.

سرهنگ دوم پزشک، هروی در خصوص زمان آغاز ارائه این خدمات گفت: این خدمات در روزهای 15 و 16 دیماه در دو منطقه از استان گلستان و خراسان شمالی ارائه خواهد  شد.

وی در خصوص مناطق اجرا شده نیز گفت: در استان خراسان شمالی، روستای دراقانلو مد نظر است و در استان گلستان نیز بخش گلیداغ محل ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی خواهد بود.

بخش گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.