1396-10-03 17:27
874
0
48218
توسط کمیته امداد استان و کمک حامیان انجام شد؛

خرید ۹۰ بخاری برای مددجویان مناطق محروم مراوه‌تپه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان با ارائه گزارشی از اقدامات حمایتی این نهاد در رسیدگی به امور مددجویان نیازمند مناطق محروم، گفت: کمیته امداد استان گلستان با کمک حامیان برای مددجویان مناطق محروم شهرستان مراوه‌تپه بخاری خرید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کمیته امداد، مهدی نظری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستان با کمک دو حامیان، ۹۰ بخاری به ارزش ۲۲ میلیون تومان برای مددجویان نیازمند شهرستان مراوه‌تپه تهیه کرد.

وی بابیان اینکه ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گامی مؤثر برای تکریم آن‌هاست، افزود: لوازم گرمایشی نیاز اصلی مددجویان در فصل سرما است به همین منظور دو حامی گلستانی و ستاد بحران کمیته امداد استان گلستان هرکدام با کمک ۱۱ میلیون تومان اقدام به تأمین بخاری برای نیازمندان و خانوارهای بی‌بضاعت مناطق محروم کردند.

نظری با اشاره به فعالیت‌های این نهاد حمایتی در راستای رفع نیازمندی‌های اولیه مددجویان مناطق محروم گفت: ارائه خدمات کمیته امداد به‌صورت کاملاً هدفمند و پس از بررسی وضعیت معیشتی مددجویان صورت می‌گیرد و با توجه به آغاز فصل سرما، توزیع وسایل گرمایشی در بین مددجویان بخشی از اقدامات کمیته امداد این استان برای برطرف کردن مشکلات معیشتی این خانوارها است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان افزود: کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مددجویان باشد به همین منظور مشارکت ‌خیران استان در تأمین نیازهای گرمایشی خانوارهای نیازمند می‌تواند یاری‌گر این نهاد در فصل سرما برای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به نیازمندان باشد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.