1396-09-19 12:58
834
0
47623
به منظور برگزاری کلاس های جلوگیری از آسیب های اجتماعی انجام می شود؛

همکاری تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام(ره) در زمینه آموزش خانواده

کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و اداره تبلیغات اسلامی کلاسهای آموزش خانواده و کلاسهای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی، برگزار می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، روسای ادارات تبلغات اسلامی و کمیته حضرت امام خمینی رحمه علیه در زمینه کلاسهای آموزش خانواده و آسیبهای اجتماعی با هم همکاری می کنند.

حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در این  جلسه گفت: مبلغین قرآنی در جهت ترویج مسائل فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها، بصورت هدفمند و نظامند فعالیت کند. 

کارشناس مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت: توسعه و تعمیق آموزه های قرآنی و سنن اسلامی، نیازمند ایجاد یک فضای مناسب آموزشی و پرورشی است و از آنجایی که کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای یک جامعه ی هدف مناسب است، این خود یک پتانسیل و ظرفیت محسوب می شود.

عباسعلی قربانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراوه تپه هم در همین خصوص گفت: تحقق اوامر مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) جهت مبارزه با فقر، فرآهم نمودن زمینه مناسب رشد برای همه، توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی با افزایش همکاری بین نهادها، انجام اقدامات موثر و کارآمد با بهره گیری از توانایی‌های موجود و محرومیت زدایی، تحقق می یابد. 

عباسعلی قربانی در پایان تاکید نمود: سعی و تلاش می کنیم با همکاری تبلیغات اسلامی برنامه ها و همایش هایی در خصوص آموزش خانواده، رسیدگی به آسیب هایی که در بین خانواده های مددجو وجود دارد، رشد و بالندگی فکری،اخلاقی و رفتاری مددجویان، اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.