1396-09-14 16:34
737
0
47441
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه:

کاروان قرآنی منادیان وحدت وارد مراوه تپه می شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: کاروان قرآنی منادیان وحدت با حضور و تلاوت قاریان و حافظان برتر بین المللی، وارد شهرستان مرزی مراوه تپه می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، ضمن عرض تبریک و تهنی بمناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، از برگزاری کاروان مقرآنی منادیان وحدت در شهرستان مراوه تپه خبر داد و گفت: از جمله مهمترین عواملی که سبب وحدت و اتحاد بین مسمانان جهان می شود، تمسک جستن به قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است. 

کارشناس مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت: به همین مناسبت سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری مرکز بزرگ اسلامی و مجمع تقریب مذاهب اسلامی استان جهت تعمیق وحدت، انسجام اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام برنامه ی قرآنی را در نظر گرفته است. 

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود: این برنامه قرآنی با عنوان کاروان قرآنی منادیان وحدت با حضور و تلاوت قاریان و حافظان برتر جمهوری اسلامی ایران و برنامه های مذهبی بسیار زیبا و پرمحتوا در صبح روز چهارشنبه، 15 آذرماه در مصلی نماز جمعه اهل سنت شهر مراوه تپه برگزار می گردد. 

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان افزود: در این مراسم با برگزاری مسابقات قرآنی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، جوایز نفیس اهداء می گردد.

امیرشاهی گفت: از تمامی مردم عزیز مومن و مسلمان و قرآن دوست جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.