1396-08-13 14:02
954
0
46156
فرماندار مراوه تپه:

وعده رئیس مدیریت بحران کشور برای مسکن مهر مراوه تپه محقق شد

فرماندار مراوه تپه گفت: وعده 500 میلیونی داده شده مدیریت بحران کشور، برای شهرستان مرزی مراوه تپه محقق شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، اسفند ماه 95 بود که اسماعیل نجار، رئیس مدیریت بحران کل کشور در شهر فراغی، مصوبه ای را برای مسکن های مهر شرق گلستان تصویب کرد که بر مبنای آن 3 و نیم میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح نقص های موجود در مسکن مهر شرق اختصاص داده شد.

بر اساس این مصوبه، 500 میلیون تومان از این اعتبار برای شهرستان مرزی مراوه تپه، 2 میلیارد برای مسکن مهر کلاله و یک میلیارد هم برای مسکن مهر شهر فراغی تخصیص داده شده بود.

اما پیگیری های خبرنگار راه اترک حکایت از این داشت که از این 3 و نیم میلیارد، اعتبارهای شهر فراغی و کلاله مبنی بر ساخت مخازن ثابت فاضلاب، هیچ نتیجه ای حداقل از نظر مردم نداشته است.

در خصوص شهرستان مرزی مراوه تپه نیز تا 20 فروردین ماه 96 حتی تصویر مصوبه این اعتبار نیز به مراوه تپه داده نشده بود.

برای پیگیری اعتبار تخصیص داده شده برای شهرستان مرزی مراوه تپه در آبان ماه 96 ، با اسماعیل تاجی قره جه تماس گرفتیم و وی در خصوص اختصاص این اعتبار گفت: این اعتبار برای شهرستان مرزی مراوه تپه اختصاص داده شده و حتی بیش از مبلغ اختصاص داده شده نیز برای طرح مراوه تپه هزینه شده است.

حال باید پرسید چرا اعتبار شهرستان مرزی مراوه تپه که بیشتر اعتبار مطالعاتی بوده هزینه می شود ولی اعتبار تصویب شده برای ساخت مخازن جمع آوری فاضلاب در فراغی و کلاله داده نشده و اگر داده شده چرا عملیاتی نشده است؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.