1396-08-11 14:02
1313
0
46090
رئیس اداره تبلیغات مرواه تپه:

13 آبان در دل های دانش آموزان نهادینه شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: یوم الله 13آبان باید در دلهای دانش آموزان نهادینه شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی طی یک نشست صمیمی با دانش آموزان دبیرستان عشایری محمد رسول الله (ص) به تبیین و تشریح رخدادهای 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: ایران اسلامی در طول عمر بابرکت خود حوادث و اتفاقات بسیار زیاد و دردناکی را متوجه شده است که از این میان 13 آبان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاهی بس مهمی دارد .

کارشناس مسائل دینی و مذهبی به بیان 3 رخداد مهم 13 آبان در تاریخ ایران اسلامی پرداخت و افزود: 3 رخداد 13 آبان مهم در تاریخ ایران اسلامی، تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم ستمشاهی به ترکیه، به شهادت رساندن جمعی کثیری از دانش آموزان بی گناه که معترض به دخالت های آمریکا در کشورمان بودند و سومین رخداد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی کشور بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراوه تپه در ادامه تصریح کرد: هر یک از این حوادث نقش برجسته ای در تاریخ ایران اسلامی دارد . 13 آبان را که روز ملی مبارزه با استکبار می دانیم و توجه و مداقه ویژه ای نسبت به آن داریم به جهت تبیین توطئه های آمریکا و دلایل تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامید و آن را بزرگتر از انقلاب اول نامید، است .

وی در پایان تاکید نمود: دانش آموزان و دانشجویان که جزو طبقه جوان و فعال جامعه و بعنوان يكي از اركان و پايه هاي مهم انقلاب اسلامي بحساب می آیند را می توانیم در سایه تبیین و تشریح این اتفاقات و رخدادها، آنها را نوجوانان و جوانانی انقلابی، بصیر و دانش آموزانی پرشور مبارزه و حماسی تعلیم و تربیت کنیم تا 13آبان در دلهای آنها نهادینه شود.

13آبان در دلهای دانش آموزان نهادینه شود

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.