1396-08-03 13:59
1828
0
45751

مرگ یک دانش آموز دیگر در مراوه تپه + تصویر

دانش آموز مراه تپه ای که قریب به 40 روز گذشته بر اثر تصادف در بیمارستان بستری شده بود پس از مدتی به کما رفت شد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، قریب به 40 روز گذشته در سانحه تصادف موتورسیکلت با یک خودروی سواری در محدوده روستای گوک دره، دو دانش آموز به شدت آسیب دیدند که یکی از آن ها در محل حادثه جان خود را از دست داد و دانش آموز دیگری که بنیامین امامی فر نام داشت در بیمارستان بستری و پس از مدتی به کما رفت شد که متاسفانه امروز با خبر شدیم که وی نیز جان خود را از دست داده است.

benyamin1

لازم به ذکر است؛ پنجم مهرماه نیز رسول دوده زاده، دانش آموز کلاس اول ابتدایی روستای قپان بر اثر سانحه جان خود را از دست داد.

پیام تسلیت مدیریت آموزش و پرورش مراوه تپه

انا لله وانا الیه راجعون

با کمال تأسف و تاثر اطلاع یافتیم، دانش آموز عزیز بنیامین امامی فر دانش آموز پایه هفتم دبیرستان شهید پیشین روستای گوگ دره، بر اثر سانحه تصادف 40 روز پیش (تاکنون در کما بودن) از میان ما پر کشیدند و به دیار معبود شتافتند.

فقدان این فرزند عزیز شهرستان ، اندوهی بزرگ بر دلها نهاد و باعث اندوه فراوان و حزن عمیق شد.

انشاءالله این عزیز معصوم در جوار رحمت واسعه الهی آرام گیرند، گرچه آن طفل معصوم  با رفتنشان تمامی معلمان، دانش‌آموزان شهرستان مراوه تپه را عزادار کردند.

فقدان این دانش آموزعزیز را به تمام بازماندگان به ویژه والدین محترمشان ، معلمان، همکلاسی‌ها تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و اجر جزیل برای مصیبت دیدگان مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است؛ برخی از مدارس استان و مخصوصا شهرستان مراوه تپه در کنار جاده ها ساخته شده اند و این امر بدون در نظر گرفتن و فراهم کردن امکانات ایمنی نظیر ساخت پل های عابر پیاده، خط کشی عابر، سرعت گیر و... جان دانش آموزان خردسال را به مخاطره می اندازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.