1396-07-12 11:58
1496
0
44855
اولویت اولیه با دانش آموزان است؛

آغاز به کار کلینیک دندان پزشکی در دهستان پالیزان + تصاویر

کلینیک تخصصی خدمات دندان پزشکی در دهستان پالیزان آغاز به کار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، صبح روز سه شنبه 11 مهرماه، کلینیک تخصصی خدمات دندان پزشکی در دهستان پالیزان آغاز به کار کرد.

dandan6

در مراسم افتتاحیه برخی از مسئولین استانی، شهری و شهرستانی و ائمه جمعه و جماعت و مردم حضور داشتند.

رحمان بردی ازون دوجی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: در مراسم افتتاحیه ، بسته های سلامت دهان ودندان که توسط خیرین تهیه شده بود در بین دانش آموزان منطقه توزیع شد و اولین معاینه های دندان هم برای روز اول و و دوم برای دانش آموزان خواهد بود که البته مردم نیز از خدمات بهره مند خواهند بود.

ازون دوجی از پشتیبانی خیرین سلامت بویژه دکتر پورشریف بابت تهیه بسته های سلامت دهان ودندان تشکر کرد.

دوجی در خصوص برنامه کاری این کلینیک گفت: تا روز پنج شنبه اولویت کاری با دانش آموزان خواهد بود و از روز شنبه مردم منطقه به ترتیب برنامه ای که شوراهای منطقه ترتیب داده اند به صورت روستا به روستا می توانند به مرکز درمانی قازانقایه مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت مراوه تپه گفت: تمام خدمات دندان پزشکی در ایام استقرار این مرکز به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

مهیمنی دبیر دفتر مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت خیرین سلامت بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیت تری را به مناطق کم برخوردار ارائه دهیم.

dandan5

dandan4

اسماعیل تاجی قره جه ، فرماندار شهرستان و حاج ناصر آخوند قزل، امام جمعه دهستان پالیزان از حرکت خیرخواهانه دندان پزشکان در ایام محرم حسینی برای ارائه خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم شهرستان مرزی مراوه تپه، تقدیر و تشکر کردند.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.