1396-07-11 07:02
776
0
44790
رئیس شبکه بهداشت مراوه تپه خبرداد؛

افتتاح کیلینیک تخصصی دندان پزشکی در دهستان پالیزان/ انجام تمام خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان، توسط پزشکان متخصص

رئیس شبکه بهداشت مراوه تپه گفت: جهت رفاه حال مردم و انجام عدالت در سلامت، کلینیک تخصصی دندان پزشکی در دهستان پالیزان افتتاح می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، دکتر رحمان بردی ازون دوجی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان مرزی مراوه تپه در گفتگو با راه اترک از افتتاح کلینیک تخصصی دندان پزشکی در دهستان پالیزان خبر داد.

دکتر ازون دوجی در همین خصوص گفت: جهت رفاه حال مردم و انجام عدالت در سلامت، کلینیک تخصصی دندان پزشکی در دهستان پالیزان، افتتاح می شود.

رئیس شبکه بهداشت مراوه تپه افزود: قرار است این کلینیک از امروز به مدت 20 روز در مرکز دهستان پالیزان باقی بماند و مردم روستاهای تابعه دهستان با مراجعه به مرکز بهداشت قازانقایه از تمام خدمات تخصصی دندان پزشکی در این مرکز به طور رایگان بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: در این دوره 20 روزه همه خدمات دندان از قبیل؛ جرم گیری، عصب کشی، پرکردن، عکس برداری دندان و ... به صورت رایگان و توسط پزشکان متخصص صورت می گیرد.

ازون دوجی در خصوص این طرح گفت: این طرح برای دومین بار در استان در مراوه تپه و روستای قازانقایه برگزار می گردد و در صورت موفقیت در برنامه داریم تا در منطقه قره گل هم این طرح را اجرا کنیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان مراوه تپه گفت: اولین بار این طرح در روستای حالی آخوند گنبد برگزار شده بود.

وی ادامه داد: دندان پزشکان این طرح از دندان پزشکان داوطلب و دندان پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی می باشند.

رحمان بردی ازون دوجی در خصوص اجرای این طرح در منطقه گلیداغ هم گفت: با توجه به استقرار کلینیک دندان پزشکی ثابت در منطقه گلیداغ و حضور دندان پزشک در تمام هفته، این طرح فعلا در منطقه قازانقایه و در صورت استقبال در منطقه قره گل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.