1396-07-03 15:02
820
0
44497
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه:

شهدای ما نماد بصیرت، انقلابی گری، وفاداری، صبر و استقامت هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: به گواه تاریخ شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از آن نماد بصیرت ، انقلابی گری ، وفاداری ، صبر ، استقامت و عزت هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازراه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در مراسم هفته دفاع مقدس در خصوص مراسم هفته دفاع مقدس گفت: با برگزار کردن مراسمات هفته دفاع مقدس و زنده کردن یاد و خاطره شهداء ما می خواهیم تفکر انقلابی ، روحیه جهادی ، خدمت بسیجی وار ، روحیه انقلابی گری، وحدت کلمه ، قدرت دفاعی کشور و گفتمان ولایت فقیه را زنده کرده و آن را به رخ جهان و جهانیان نشان دهیم .

امیرشاهی افزود : شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حال حاضر همچون مدافعان حرم با تاسی از مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و ائمه اطهار ( ع ) برای دفاع از دین مبین اسلام ، دفاع از جان ، مال و ناموس کشور ، جانفشانی و از خود گذشتگی کردند و جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص قرار دادند ، و صحنه بزرگ و عظیمی را خلق کردند تا که بسمت خداوند متعال پر و بال گشودند . 

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی تصریح نمود : به گواه تاریخ شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از آن نماد بصیرت ، انقلابی گری ، وفاداری ، صبر ، استقامت و عزت هستند که در آن دوران ، طلایی شدند بطوریکه شکوهشان همچنان متبلور است . 

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان تاکید نمود : ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را بازخوانی کنیم که این جنگ در چه روز و تاریخی و به چه علت اتفاق افتاده و چرایی ۸ سال دفاع مقدس چه بوده است . بعبارت دیگر ما باید تکریم شهیدان والامقام دفاع مقدس را همواره مورد توجه خود داشته باشیم و بتوانیم آنها را به جهانیان معرفی کنیم تا الگوهای ولایی و اسلامی برای نسل جوان باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.