1396-06-23 11:58
968
0
44039
با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی؛

طرح بزرگ حفظ قرآن در مراوه تپه به پایان رسید + تصاویر

طرح بزرگ قرآنی 1451 حفظ و فراگیری مفاهیم کاربردی سوره های مبارکه واقعه و ملک در شهرستان مراوه تپه با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی  در خصوص طرح تابستانی حفظ سوره های مبارکه واقعه اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه همزمان با ماه مبارک رمضان و فصل تابستان با استفاده از ظرفیت های خانه های قرآنی روستایی و شهری  با تعداد متعلمان 20 نفر ، همراه با اعطای گواهینامه حفظ و فراگیری مفاهیم کاربردی سوره های مبارکه واقعه و ملک ، طرح بزرگ قرآنی 1451  را اجرا نمود .

کارشناس مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، فراگیری آموزش قرآن کریم و معارف این کتاب آسمانی در رشته های مختلف قرائت ، حفظ و درک مفاهیم آیات الهی در بین عموم مردم مسلمان و مومن جامعه اسلامی ما به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان ما جایگاه ویژه ای یافته است و شاهد این مدعا نیز توفیقات گسترده این عزیزان در تمامی عرصه های قرآنی است .

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در ادامه به تشریح اهداف اصلی از اجرای این طرح بزرگ قرآنی پرداخت و تصریح نمود: هدف اصلی از اجرای این طرح بزرگ قرآنی تشویق و ترغیب علاقمندان به امر یادگیری ، حفظ آیات و سوره های الهی و ایجاد فضای عطرآگین قرآنی در کشور در فصل تابستان است . 

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان افزود: پس از اجرای این طرح بزرگ قرآنی در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان در روز چهارشنبه 22 شهریور از عزیزان شرکت کننده یک آزمون ارزشیابی شفاهی (حسن حفظ) و کتبی (شامل 10 سوال تستی کاربردی از سوره مبارکه ملک و واقعه ) صورت گرفت که در پایان هفته آینده گواهینامه حفظ و فراگیری مفاهیم کاربردی سوره های مبارکه واقعه و ملک به عزیزان شرکت کننده اعطاء خواهد شد .

طرح بزرگ حفظ  قرآن در مراوه تپه به پایان رسید+ تصاویر

طرح بزرگ حفظ  قرآن در مراوه تپه به پایان رسید+ تصاویر

طرح بزرگ حفظ  قرآن در مراوه تپه به پایان رسید+ تصاویر

طرح بزرگ حفظ  قرآن در مراوه تپه به پایان رسید+ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.