1396-06-08 13:02
1196
0
43405
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

شهید رجایی و شهید باهنر ولایت فقیه را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: شهید رجایی و شهید باهنر ولایت فقیه را یکی از بزرگ ترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید باهنر و شهید رجایی  اظهار کرد: در روز ۸ شهریور سال ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رئیس‌جمهور کشور و محمد جواد باهنر نخست ‌وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در دفتر نخست‌وزیری توسط یک انفجار تروریستی به شهادت رسیدند .

کارشناس مسائل دینی و مذهبی افزود: از زمان های گذشته تا به اکنون هدف تمام انسان های انقلابی و الهی ایجاد یک جامعه ای اسلامی است که در آن مسائل سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و ..... با توجه به احکام الهی پیاده شود و اجرا گردد ، این هدف مهم همواره مهمترین دغدغه فکری شهید رجایی و شهید باهنر و بسیاری دیگر از شهیدان ما در تمام دوران حیات فردی و اجتماعیشان بود . 

امیر شاهی تاکید کرد: شهید رجایی و شهید باهنر با توجه به اینکه در مکتب قرآن ، دین مبین اسلام و سنت ائمه اطهار (ع) تربیت یافتند، هیچ گاه جز در مسیر تعالیم اسلام و اهداف متعالی آن گام برنداشتند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان افزود: شهید رجایی و شهید باهنر ولایت فقیه را یکی از بزرگ ترین و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانستند و همه را به حمایت و پیروی از آن سفارش می کردند، بطوریکه شهید رجایی میگفت « آنچه که ما فریاد می کنیم این است که رهبری در ایران صرفا باید به ولایت فقیه باشد ولو این که بسیاری از روشن فکران و بسیاری از کسانی که محتوای انقلاب اسلامی ما را در نیافته اند، این مطلب عظیم و این دستاورد مشترک انقلاب ما را در نیابند ».

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.