1396-03-13 18:58
1540
0
39812
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

حضرت امام خمینی (ره) مظهر کرامت و انسان کامل الهی بودند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: امام خمینی (ره) یک رهبر و مصلحی متمایز از تمام رهبران بود . اندیشه متعالی و عمل ایشان دارای بعدی جهانی و فراتر از حصارها و زوایای تنگ نژادی، ایدئولوژیک، حزبی، منطقه ای و طبقاتی و... بود .

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در گفتگو با خبرنگار ما  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شخصیت دینی و الهی ایشان اظهار کرد: تفکر و عمل بسیاری از رهبران دنیا محصور و گرفتار در زوایای تنگ نژادی ، حزبی ، طبقاتی و ایدئولوژیک است و معمولاً به هیچ وجه آنها مصالح خارج از این محدوده ها را لحاظ نمی کردند.

امیر شاهی افزود:  تاریخ هنوز از یاد نبرده که چگونه امثال، هیتلر و موسولینی با شخصیت و نژادگرایی، خود را بعنوان تبلور نژاد برتر و حزب واحد معرفی کرده و آنگاه با این زیاده طلبی های ملی و نژادی، جهان را به خاک و خون کشیدند. اما به شهادت تاریخ، امام خمینی (ره) یک رهبر و مصلحی متمایز از تمام رهبران بود . اندیشه متعالی و عمل ایشان دارای بعدی جهانی و فراتر از حصارها و زوایای تنگ نژادی، ایدئولوژیک، حزبی، منطقه ای ، طبقاتی و ..... بود . 
 کارشناس مسائل دینی و مذهبی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به گونه ای متفاوت از جهانیان به انسان ها نگاه می کرد تاکید کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای فکری و شناختی حضرت امام خمینی  (ره) ، اعتماد و خوشبینی به هدایت کلیه انسان ها استعداد انسان ها در درک و تبعیت از عدالت و حق است، ایشان نظر حقارت آمیز در مورد همه ی انسان ها و بندگان خدا و همچنین ناچیز شمردن اعمال مردم را، از مظاهر تعجب و باعث هلاکت انسان ها می دانست.

 وی اذعان کرد: امام (ره) بر خلاف دیگر رهبران دنیا ، همه موجودات به ویژه انسان ها را شایسته نظر رحمت و محبت می دانست زیرا آنها را مورد رحمت پروردگار عالمیان می دانست و فقدان چنین بینشی را مایه نقص و نشانه کوتاه بینی و کوتاه نظری می دانست . 
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان تصریح نمود : بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران یک رهبری استثنایی و بی نظیر در انقلابی استثنایی بود . رهبری مصلح با تفکر جهانی ، جامعیت علمی و عملی و مقام مرجعیت دینی و سیاسی ، که وی را از کلیه رهبران دنیا ، متمایز می ساخت .

 بعبارت دیگر در واقع امام مظهر کرامت و انسان کامل الهی بودند و تأثیر شگرف و ژرف خود را نیز به همین خاطر بر مردم بر جای گذاشتند، تأثیری که بعد از بیش از یک ربع قرن از گذشت انقلاب اسلامی هنوز دچار نقصان نگردیده و همچنان این نفوذ بر آحاد مسلمانان ایران و چه بسا بسیاری از بیداردلان ممالک اسلامی و مستضعفان جهان باقی است و یاد آن رهبر الهی و جهان اندیش را به عنوان نماد، منادی وحافظ کرامت بشری در خاطره ها همواره زنده نگه داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.