1395-11-27 10:35
1125
0
35322
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

در برخی دانشگاه‌ها، دانشجوی انقلابی را به خاطر اظهارنظر به کمیته انضباطی احضار می‌کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی که یک دانشجوی انقلابی اظهار نظر می‌کند به کمیته انضباطی معرفی می‌شود،خدا می‌داند اگر متوجه شویم با یک دانش آموز و دانشجوی انقلابی برخورد خلاف حق می‌شود بنده به عنوان کوچکترین فرد در برابر او می‌ایستم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی (بسیج دانش آموزی)، اظهار کرد: عاشورا نتیجه بی‌بصیرتی مردمان دوران امیرالمومنین است نه نتیجه بی‌بصیرتی مردم زمان امام حسین(ع). به همین دلیل می‌گوییم زانو زدن در مکتب درس حضرت فاطمه(س) می‌تواند مسیری را برای ما ایجاد کند که به بقای انقلاب اسلامی منتج شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلابی را رهبری کردند که این انقلاب تمام فرمول‌های متداول را برهم زد؛ در قرن 17 و 18 میلادی در فرانسه انقلاب کبیر رخ داد و اعلام کردند که افراد خداپرست در مساجد، کلیساها و خانه‌هایشان به این کار مشغول شوند و خدا در عرصه جامعه جایی ندارد، نوع حاکمیت دولت‌ها نیز براین اساس تنظیم شد اما امام خمینی(ره) این بساط را بهم ریخت. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حقیقت پیام انقلاب اسلامی این بود که دین و اعتقادات می‌توانند جامعه را مدیریت کنند؛ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که نهضت امام خمینی(ره)آغاز شد مردم ایستادند و انقلاب پیروز شد. پس از آن در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز تا به امروز شاهد ایستادگی مردم هستیم و این مسیر همچنان ادامه دارد.

غیب‌پرور تصریح کرد: دشمن، حاکمیت دین در جامعه ایرانی را برنمی‌تابد و از هر ابزاری از جنگ نرم، سیاسی، اقتصادی، برای ضربه به کشور استفاده می‌کند و امروز به این نتیجه رسیده است که جنگ را به داخل بیاورند و در مرحله دوم آن را فرهنگی کنند.

وی بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر در جامعه ایران دین را از مردم بگیرد و آنها نسبت به دین بی‌خیال شوند آن روز روز تسلط آمریکاست و در این رابطه کار کرده و هزینه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جمعیت 14 میلیونی دانش‌آموزان کشور که آینده متعلق به آن است می‌توانند انقلاب را حفظ کنند و باید توجه داشت که اگر یک ملت دچار بحران هویت شود مردم آن دیگر مرده‌اند و نمی‌توان کاری برایشان انجام داد. در ایران هویت ما جوانان و دانش آموزان هستند.

غیب‌پرور افزود: جوانان و دانش آموزان باید هویت ملی و دینی خود را باور کنند به عنوان مثال تخت جمشید یک هویت ملی است که اگر آن را بررسی کنیم روی کتیبه‌ها حتی یک نقش زن نمی‌بینیم که این نشان‌دهنده این موضع است که ایرانیان از دوران باستان به غیرت و ناموس دوستی شناخته می شوند.

وی مطرح کرد: اسلام نیز تمدن ایرانیان را کامل و شکوفا کرد و راه نجات و رستگاری را به ما نشان داد. بنابراین اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی و کشورمان را حفظ کنیم باید هویت خود را شناخته و پاس بداریم و راه دومی وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هم اکنون برخی افراد با چهره‌هایی در خیابان حاضر می‌شوند که به هیج عنوان به فرهنگ ایرانی و اسلامی ما شباهت ندارد، گفت: این همان جایی است که دشمن می‌خواهد جوانان ما را از دین تهی کند و شرط بقای انقلاب اسلامی در انقلابی بودن جوانان است.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه دانش آموز بسیجی باید توانایی تحمل مخالفان را داشته باشد، اظهار کرد: نمی‌خواهیم که بسیجیان به چهره عبوس شناخته شوند بلکه همه باید آنها را با چهره رحمت و مهربانی بشناسند.

وی در خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، گفت: بسیج دانش آموزی باید در این شبکه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد نمی‌توان منتظر بود تا دشمن اقدامات غیراخلاقی و مبتذل را در این فضا انجام دهد اما ما هیچ کاری نکنیم. از سوی دیگر معلمان باید بدانند نباید دانش‌آموزان را از آموزهای دینی و انقلابی دور کنند و هم اکنون برخی اخبار در این رابطه نگران کننده است که در دانشگاه‌ها نیز اینگونه‌ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: زمانی که یک دانشجوی انقلابی اظهار نظر می‌کند به کمیته انضباطی معرفی می‌شود،خدا می‌داند اگر متوجه شویم با یک دانش آموز و دانشجوی انقلابی برخورد خلاف حق می‌شود بنده به عنوان کوچکترین فرد در برابر او می‌ایستم. دانشگاه‌ها مکان‌های محترمی هستند اما مراقب حرکت‌های زیرپوستی باشند، چرا باید با دانشجوی انقلابی برخورد شود؟

غیب‌پرور عنوان کرد: اگر یک دانشجو در گوشه‌ای از کشور در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلابی سخن می‌گوید چرا باید به کمیته انضباطی فراخوانده شود. ما انقلابی بودن را از اماممان آموخته ایم و باید پای انقلاب و ارزشهای آن بایستیم. بنابراین باید به جوانان مومن و انقلابی میدان داد و ما نیز به عنوان خادم بسیجیان از آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.