1395-11-17 09:05
3031
0
34784
موضوعی که هوشیاری نماینده را می طلبد؛

صندلی لغزان فرماندار مراوه تپه/ رئیس ستاد موسوی یکی از گزینه‎ها!

گرداننده اصلی عزل و نصب ها با نادیده گرفتن تلاش های فرماندار مراوه تپه، درصدد برکناری این فرماندار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، همچون شهرستان کلاله، در شهرستان مراوه تپه نیز شاهد تغییر و تحولات زود هنگام هستیم که در برخی از موارد حواشی ای نیز ایجاد کرد. 

در این راستا تغییر مدیریت شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و اداره راه و شهرسازی از جمله تغییر و تحولات مدیریتی و زود هنگام در شهرستان مراوه تپه بود که عزل باشقره از ریاست اداره راه و شهرسازی حاشیه دارترین عزل ونصب مدیریتی در این شهرستان محسوب می شود. 

Untitled 1

فارغ از موارد یاد شده، رایزنی های پشت پرده برای برکناری اسماعیل تاجی نیز به گوش می رسد که در وهله اول ازامان زاده به عنوان اولین گزینه فرمانداری شهرستان مراوه تپه یاد می شد. 

اما با گذشت معدود زمانی ستار ثابت سید و امان محمد حمید زاده که توانسته است توانایی خود در بخشداری ثابت کند(ایده آن بود که حمید زاده از بخشداری به این سمت برسد و ثابت سید گزینه احتمالی بخشداری باشد) نیز برای کسب این کرسی مطرح شدند و احتمالا این گزینه ها نیز جزو کاندیداهای احتمالی در گردونه باقی می مانند. 

این روزها علاوه بر گزینه های یاد شده به گزینه ای بر می خوریم که علی رغم تذکرات مکرر این سایت مبنی بر واگذار نکردند سمت های حساس به مهره های انتخاباتی، دو بار رای آری گرفت و صندلی نشین شد.

وی در کانامه خود ریاست ستاد موسوی (شخصی که بر علیه نظام و رهبری حرکت کرد) در سال 88 را دارد و تاکنون نیز در خصوص برائت از اقدامات سال 88 سخنی به میان نیاورده است و تنها سخن وی به حماسه 9 دی بر می گردد.

مسلما با فرماندار شدن این گزینه(رئیس ستاد موسوی) با توجه به اینکه در گذشته نیز ثابت شده است، برخی سیاسیون تلاش می کنند تا به دنبال ردپایی در این انتصاب باشند و خواه یا ناخواه بازهم انگشت اتهام به طرف نماینده شرق گلستان گرفته می شود(در صورتی که دخالت هم نداشته باشد، برخی سیاسیون تلاش خود را برای گرفتن انگشت اتهام به سوی وی می کنند و تنها هوشیاری نماینده می تواند جواب آنها باشد) که باید یادآور شویم که اگر این اتهامات جلوه واقعی به خود بگیرد، غراوی برای تایید صلاحیت خود با مشکلات عدیده ای باید دست و پنجه نرم کند(با توجه به اینکه خط قرمز نظام و رهبری فتنه 88 است)؛ لذا می طلبد این نماینده از هر گونه اقدام حاشیه دار خوداری کند تا شرق گلستان بتواند در 4 سال دور بعد نیز از تلاش های وی بهره مند شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.