1394-08-18 16:59
1375
0
23284

آغاز عملیات توزیع بیش از یک و نیم میلیون لیتر گازوییل و نفت سفید در مراوه تپه

رئیس اداره امور عشایر مراوه تپه گفت:بیش از یک و نیم میلیون لیر نفت سفید و گازوییل برای استفاده عشایر کوچنده در مراوه تپه آماده توزیع می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، اسماعیل انصاری رئیس اداره امور عشایر مراوه تپه گفت:بیش از یک و نیم میلیون لیتر نفت سفید و گازوویل آماده توزیع بین عشایر کوچنده می باشد.

انصاری گفت:با توجه به این که کوچ عشایر کرد خراسان به منطقه آغاز شده ا، اداره امور عشایر استان گلستان نیز آماده استقبال از این سرمایه های مهم کشور می باشد.

رئیس اداره امور عشایر مراوه تپه ادامه داد:به منظور مهیا نمودن شرایط آمدن عشایر در مراوه تپه با برنامه ریزی دقیق و از قبل طراحی شده هم اکنون مقدار 130 هزار لیتر گازوییل برای 220 خانوار دارای 118 تراکتور عشایر ساکن در مناطق آخوند آباد، چوپانجیق، آی تمر، هوتن و کرند طی نامه ای به جهاد استان گلستان آماده تحویل است.

انصاری افزود:همچنین مقدار 530 هزار لیتر گارزوئیل نیز برای 472 دستگاه تراکتور معلق به 1180 خانوار مناطق مراوه تپه، چناران، قره گل شرقی، خوجه گلدی، نارلی آجی سو، فرقسر، اوقچی بالا و پایین، آق تقه ، دشت تقر، بهار میدان و قازانقایه در نظر گرفته شده که این مقدار به جهاد استان طی نامه ای ارسال شده و هم اکنون آماده توزیع می باشد. این مقدار در مجموع 816 هزار لیتر گازوئیل می شود.

اسماعیل انصاری گفت: سهمیه نفت سفید عشایر کوچنده نیز به شرح زیر آماده توزیع می باشد.

696 هزار لیتر نفت سفید برای 1180 خانوار مناطق مراوه تپه، چناران، قره گل شرقی، خوجه گلدی، نارلی آجی سو، فرقسر، اوقچی بالا و پایین، آق تقه ، دشت تقر، بهار میدان و قازانقایه

120 هزار لیتر نفت سفید برای 220 خانوار مناطق آخوند آباد، چوپانجیق، آی تمر، هوتن و کرند که در مجموع مقدار 650 هزار لیتر نفت سفید سهمیه خانوارهای عشایر کوچنده می شود.

رئیس اداره امور عشایر مراوه تپه ادامه داد:این سهمیه ها از طریق فرمانداری مراوه تپه جهت دریاف نفت به شرک پخش فرآورده های نفتی اعلام شده است.

عشایر کرد از استانهای خراسان شمالی و رضوی هر سال در پاییز و زمستان به شهرستان مراوه تپه کوچ می کنند.کوچ خانوارهای عشایر چند روزی است که آغاز شده و دام عشایر نیز از اول آذر ماه وارد منطقه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.