1394-06-09 13:00
1659
0
19810

افتتاح 3 پروژه گاز رساني در شهرستان مراوه تپه

پروژه گازرسانی به 2 روستا و ساختمان اداری گاز شهرستان مراوه تپه طی آیینی با حضور فرماندار ،امام جمعه شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 
در این مراسم که در محل ساختمان اداری و مسجد روستای شیخ لر سفلی برگزار شد فرماندار شهرستان مراوه تپه از خدمات شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گاز رسانی در این شهرستان تقدیر نمود .    
 
جمال لیوانی با تشریح پروژه های فوق گفت: از 3 طرح گازرسانی  2  طرح آن روستائی شامل روستاهای شیخ لر سفلی و قزل دالق با هزینه ای به میزان 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین طرح احداث ساختمان اداره گاز مراوه تپه با هزینه ای به میزان 11 میلیارد  ریال با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید. 
 
وي در ادامه تصریح کرد:برای اجرای پروژه های مذکور بالغ بر 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل پروژه های عمرانی هزینه شده است. 
 
جمال ليواني اظهارداشت:در همین راستا تعداد 681  نفر ازمردم شریف روستاهای یاد شده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید بهره مند خواهند شد.
 
مدیرعامل گاز گلستان در پایان افزود:ازمجموع 102 روستای شهرستانهای مراوه تپه تاکنون تعداد 12روستا ازنعمت گازبهره مند شده اند و باقیمانده روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند در دست طراحی و اجرا می باشد .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.