1394-02-30 09:19
1214
0
14937
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان:

وضعیت تملک طرح توسعه آرامگاه مختومقلی فراغی مشخص نیست

ابراهیم کریمی گفت: طرح توسعه آرامگاه مختومقلی فراغی زیر نظر ارشاد و اداره اوقاف است و به ما تحویل نشده است.

به گزارش گلستان ما، در خبرها آمده بود که دومین و بزرگترین موزه روستایی خاورمیانه در شهرستان گرگان کلنگ زنی خواهد شد. اما چرا این موزه روستایی در شهر ساخته می شود؟ مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان پاسخ می دهد.

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان در گفتگو با اترک در خصوص علت ساخت این موزه روستایی در گرگان گفت: این موزه در یک روستا ساخته خواهد شد.

وی در خصوص عدم مطرح کردن این خبر در رسانه ها و نام بردن از روستای مد نظر گفت: برای جلوگیری از برخی سوء استفاده های احتمالی نام این روستا را رسانه ای نکردیم.

کریمی در خصوص علت عدم ساخت ساختمان های طرح توسعه آرامگاه مختومقلی فراغی گفت: این طرح زیر نظر ارشاد و اوقاف است و به ما تحویل نشده و ابتدا به ساکن باید وضعیت تملک آن مشخص شود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در مورد اینکه آیا میراث فرهنگی و ارشاد برای نشست با ارشاد در خصوص طرح هایی همچون طرح گردشگری و توسعه آرامگاه مختومقلی فراغی برنامه ای دارد، گفت: برنامه هایی داریم ولی هنوز در ابتدای کار هستیم و از آمدن من مدت زمان زیادی نگذشته است.

ابراهیم کریمی در خصوص وضعیت مراوه تپه گفت: ما قبلا هم مراوه تپه آمده ایم و به مردم مراوه تپه علاقه داریم، مراوه تپه می تواند کانون توجهات گردشگری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.