1394-02-09 18:03
1791
0
13997

پاسخ رئیس اداره راه و شهرسازی مراوه تپه به اعتراض یک شهروند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مراوه تپه به اعتراض شهروند گلیداغی واکنش نشان داد و گفت: مبنای آسفالت بر اساس تناژ آسفالت مصرفی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک،، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مراوه تپه در تماس با اترک، در پاسخ به اعتراض شهروند گلیداغی ضمن تشکر از این شهروند محترم در خصوص اعتراض او چنین توضیح داد:طول مسیر آسفالت شده از ابتدای دوراهی چاتال 4450 متر یعنی نزدیک به 4/5 کیلومتر می باشد که با لکه گیری های صورت گرفته این مقدار به 5 کیلومتر بالغ شده است.

باشقره ادامه داد :در کارهای آسفالت محاسبه کار بر مبنای تناژ آسفالت مصرف شده است نه طول تقریبی راه. آسفالت مسیر دو راهی چاتال به گلیداغ به طور کیفی آسفالت شده و نظارت کامل در خصوص پیمانکار نیز صورت گرفته شده است.

وی ادامه داد:علاوه بر آسفالت ابتدای دوراهی چاتال، حدود 2 کیلومتر از مسیر گلیداغ به اسلام آباد نیز در حال آسفالت گرم است که این امر جهت رفاه حال مردم ومسافرین عبوری از این مسیر صورت گرفته است.

باشقره عنوان کرد:پیگیریهای گسترده ای را در خصوص آسفالت راههای شهرستان انجام داده ایم و انشاء الله کارهای خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مراوه تپه گفت:با پیگیریهای گسترده ای که ائمه جمعه و جماعات بخش گلیداغ ،بخشدار منطقه و مردم داشتند ،آسفالت ورودی بخش گلیداغ در اواخر سال گذشته انجام شد. همچنن آسفالت مسیر کمرلی به گلیداغ نیز تا ورودی شهراز سمت بخشداری، توسط این اداره صورت گرفت.

در مورخه 7 اردیبهشت یک شهروند گلیداغی در تماس با اترک از آسفالت تازه مسیر دو راهی چاتال به گلیداغ اعتراض داشت.وی در اعتراض خود عنوان کرده بود که طول مسیر آسفالت شده علی رغم مطرح شدن در سایت فرمانداری 5 کیلومتر نبوده و 4 کیلومتر می باشد.

مسیر کلاله به گلیداغ به عنوان مسیر جایگزین استان گلستان به خراسان می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.