1393-11-07 12:15
2088
0
9531
معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع):

طلاب سیره پیامبر اعظم (ص) را به مردم جهان معرفی کنند + تصاویر

معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان علی آبادکتول گفت: طلاب باید مردم جهان را با معارف اهل بیت (ع) به ویژه حضرت محمد (ص) آشنا کنند تا با الگودهی صحیح مردم از راه اسلام ناب گمراه نشوند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن کوهستانی در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان علی آبادکتول ضمن محکومیت اهانت نشریه شارلی ابدو، بیان کرد: حضرت محمد(ص ) از سوی خداوند متعال بـه عنوان اسوه برتر معرفى شدند و پس از آن، به چرايى برترى و جهان شمول بودن الگودهى آن حضرت پرداخته است.

وی با اشاره به آیه 21 سوره احزاب که می فرماید؛ "قطعا براى شما در (اقتداء) رسول خدا سرمشقى نيكوست، براى آن كس كه به خدا و روز بازپسين اميد دارد و خدا را فراوان ياد مى كند"، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) اسوه حسنه می باشد و اسوه بودن ایشان یک تکلیف ثابت و مستمر است.

کوهستانی در ادامه به نامه ارسالی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا اشاره کرد و افزود: ارسال این نامه از سوی مقام معظم رهبری وظیفه ما طلاب را برای معرفی اسلام واقعی به جهان بیشتر می کند و باید مردم را به معارف اهل بیت (ع) بخصوص سیره نبوی (ص) آشنا کنیم.

وی با اشاره به خصوصیت اخلاقی پیامبر اعظم (ص) اذعان داشت: رسول الله تنها به خاطر خدا و دین اسلام غضب می کرد و نیز به همان جهت خشنود می شدند.

کوهستانی ادامه داد: رسول خدا هنگامی که سوار بودند اجازه نمی دادند کسی با ایشان پیاده راه برود، اگر مایل بود او را با خودش سوار می کرد و اگر نه، در محل معینی قرار ملاقات را می گذاشتند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: خداوند تمام اخلاق نیک و راه و رسم پسندیده گذشتگان، آیندگان و آنچه را سبب رستگاری در آخرت و موفقیت در دنیا بود، به حضرت محمد (ص)آموخته است.

Hozee 2.jpg - 55.76 کیلو بایت

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.