1393-10-20 15:42
2252
0
8663
به مناسبت هفته وحدت انجام شد؛

حرکت کاروان وحدت در علی آبادکتول + تصاویر

کاروان وحدت  بانوان اهل سنت و تشیع از علی آبادکتول حرکت کرد تا پیام دوستی و وحدت را به روستاهای این شهرستان برساند.

 به گزارش گلستان ما زرین نامه، جمعی از بانوان اهل تسنع و تشیع به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و سرهنگ بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول به مناسبت هفته وحدت کاروان وحدتی به راه انداختند تا با پرچم هایی که حرف هایی از جنس مهر و دوستی داشت، پیام وحدت را به روستاهای این شهرستان برسانند.

این کاروان در میان مسیر خود به شهر سنگدوین و روستاهای نصرت آباد و قره بلاغ رفتند که در آنجا نیز زنان و مردان اهل تسنع و تشیع به استقبال آن ها آمده و در هر یک از ایستگاه ها برنامه هایی شامل قرآن خوانی، مولودی خوانی، مسابقات ورزشی بومی محلی، پخت غذای سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و... برگزار کردند.

 سرهنگ محمود بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول در جمع مردمی که به استقبال کاروان وحدت آمده بودند به چرایی شکل گیری بسیج و نقش آن در ایجاد وحدت بین مسلمانان پرداخت و بر ضرورت حفظ وحدت و دوستی میان مسلمانان در اوضاع کنونی منطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان علی آبادکتول نیز در این برنامه اظهار کرد: اتحاد میان شیعه و سنی از اولویت های مکتب اسلام است و همه ی مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید برای حفظ این وحدت و اتحاد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ما این کاروان یک روزه وحدت به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول با هدف تحکیم وحدت در سراسر شهرستان برگزار شده بود.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.