1393-09-07 06:54
3708
0
6397
رئیس اسبق بازرسی قرارگاه غدیر شمال کشور در یادواره شهدای برفتان:

شهدا سنگ محک ما هستند/ یادشان را زنده بداریم + تصاویر

رئیس اسبق بازرسی قرارگاه غدیر شمال کشور با بیان اینکه شهدا سنگ محک ما هستند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت شهیدان در دست ماست، همه ما مدیون خون شهدا و خانواده های این عزیزان هستیم و باید یادشان را زنده نگاه نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، سرهنگ پاسدار رحیم کابلی، رئیس اسبق بازرسی قرارگاه غدیر شمال کشور، چهارشنبه در مراسم یادواره 12 شهید روستای برفتان با تاکید بر ضرورت تداوم راه پر افتخار شهدا بیان کرد: شهیدان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های والای این نظام مقدس جانشان را فدا کردند و این مسئله غیر قابل ارزش گذاری است.

وی اظهار کرد: وظیفه ما در قبال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بسیار سنگین است، زیرا آرامش و آسایش و اقتدار امروز ملت ما در سایه جان فشانی های شهدای عزیز حاصل شده است.

مسئول انجمن راویان استان مازندران خاطرنشان کرد: خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است و حفظ دستاوردهای این عزیزان امروزه برعهده من و شما است.

کابلی گفت: شهدای گرانقدر جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزش های ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنان داشت که آنچه به عنوان وظیفه پنداشتند انجام دادند و خداوند آنان را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه شهادت مفتخر ساخت.

رئیس اسبق بازرسی قرارگاه غدیر شمال کشور همچنین تفرقه بازی را کار و روش استکبار جهانی دانست و افزود: ما باید با اعمال و رفتار خود راه پر فروغ شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر نورانی حرکت کنیم و در این شرایط حساس همواره متوجه توطئه های دشمنان بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

کابلی با تاکید بر اینکه عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: امروز هر چه داریم از فداکاری‌ها و رشادت‌های نوجوانان و جوانانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در برابر دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه نداند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه، بگذارید نام و یاد شهدا رنگ ثابت زندگی روزمرّه ما بشود اذعان داشت: مسأله شهدا مسأله شخص نیست که بگوییم ما می خواهیم اشخاص را تجلیل کنیم، نه ما می خواهیم یک جریان را تجلیل کنیم که این جریان عبارتست از اینکه کسانی در راه خدا و در راه حق، آنقدر حاضر به اقدامند که حتّی وقتی پای جانشان به میان می آید، حرفی ندارند، جان را کف دست می گیرند و وسط میدان می روند.

رئیس اسبق بازرسی قرارگاه غدیر شمال کشور با بیان اینکه دشمن امروز فهمیده است کجا را بزند تصریح کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید هواس ما جمع باشد، زیرا دشمن فرهنگ و اعتقادات ما را از طریق تهاجمات فرهنگی با شیوه های مختلف و با هزینه های بسیار مورد هدف قرار داده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید از همه توان مان به ویژه تفکر و منش بسیجیان عزیز برای مقابله با دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام استفاده کنیم، ولایی باشیم و پیرو راه شهدا و پاسدار ارزشهای امام و انقلاب باشیم تا نقشه های دشمنان برآب و امیدشان نا امید شود.

bareftan 22.JPG - 94.53 کیلو بایت

   

انتهای پیام/ت

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.