1393-09-01 14:59
1893
1
6114

بازگشت فضای سینمایی به شهر بی سینما/ "شیار 143" در علی آبادکتول اکران می شود

مشاور جوان فرمانداری علی آبادکتول گفت: فیلم سینمایی " شیار143" همزمان با سراسر کشور، در علی آبادکتول اکران می شود و این درحالی است که این شهرستان سال ها از فضای سینمایی دور بوده است.

به گزارش گلستان ما ، محمدصادق سالاری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام این خبر بیان کرد: این شهرستان نخستین شهر فاقد سینما در استان گلستان و کشور است که به زودی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه مشاور جوان فرمانداری و انجمن سینمایی حلقه، فیلم "شیار143" در آن اکران خواهد شد.

وی اکران این فیلم در هفته بسیج و برگزاری جشنواره "فیلم مقاومت " که در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در علی آبادکتول برگزار شد را زمینه ساز بازگشت فضای سینمایی به این شهرستان دانست و گفت: شهرستان علی آبادکتول دارای 2 ساختمان سینما است که از سال های گذشته تا کنون متروک مانده است، اما با برنامه ریزی انجام شده امکان اکران " شیار 143 " در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای آشنایی مردم و جوانان با دوران دفاع مقدس در این شهرستان فراهم شد.

سالاری تصریح کرد:" شیار143"، به کارگردانی نرگس آبیار و با بازی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی و... فیلمی ارزشمند در حوزه دفاع مقدس است که به داستان انتظار یک مادر شهید برای بازگشت پیکر فرزندش پرداخت است.

مشاور جوان فرمانداری شهرستان علی آبادکتول در پایان از بازگشت فضای سینمایی به علی آبادکتول با فیلمی درباره دوران دفاع مقدس به عنوان اتفاقی خوب یادکرد و گفت: این فیلم روز چهارم آذرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عموم اکران خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.