1393-09-01 10:59
2141
0
6102
همه ی تلاش ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

نگاهی گذرا به برنامه های هفته کتاب در علی آبادکتول + تصاویر

در هفته کتاب و کتابخوانی امسال برنامه های متنوعی به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، میثاق با شهدا، برگزاری جلسات با مسئولین ادارات و دهیارها در راستای ترویج فرهنگ کتاب بین مردم، گلریزان کتاب، دیدار با نویسندگان، میزبانی بازدید دانش آموزان و مهدکودک ها از کتابخانه های عمومی، زنگ انشاء با موضوع کتاب، مسابقات ورزشی و راه اندازی ایستگاه پیک مطالعه در فرمانداری شهرستان از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اجرا شده در شهرستان علی آبادکتول است که در ادامه می بینید:

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی با دهیاران بخش کمالان

علوی مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان گلستان در جمع دهیاران بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول از راه اندازی کتابخانه های روستایی خبر داد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد، نعمت دیلم رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان علی آباد کتول و منصور خسروی بخشدار کمالان با دهیاران نیز به بررسی مسائل مختلف پیرامون کتابخانه های روستایی پرداختند.

بازدید فرماندار از کتابخانه های عمومی شهرستان

تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز در ایام هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب خانه های عمومی شهرستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: کتاب بهترین وسیله برای کسب دانش، افزایش آگاهی و اطلاعات و بهترین دوست انسان است.

تجری مفرد افزود: در عصر امروز که جهانی شدن و انفجار اطلاعات مواجه هستیم، بی شک بدون مطالعه، انس با کتاب و کتابخوانی نمی توان به جایگاه مناسبی دست یافت، لذا بر همه ما واجب است که در ترویج این امر مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

جشن گلریزان در سطح شهرستان علی آبادکتول

جشن گلریزان کتاب نیز از دیگر برنامه های هفته کتاب در شهرستان علی آبادکتول بود که با همکاری اداره کتاب خانه های عمومی و هلال احمر شهرستان در سطح شهر برگزار شد.

در این برنامه خیرخواهانه، علاقه مندان به ترویج فرهنگ کتاب، کتاب های خود را برای تامین کتاب کتابخانه های مدارس و سایر کتابخانه های عمومی اهداء کردند.

ketabkhaneh 5.JPG - 76.95 کیلو بایت


بازدید از کتاب خانه باقرالعلو و جامعه القرآن

در هفته کتاب، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان علی آبادکتول از کتابخانه عمومی باقرالعلوم فاضل آباد و کتابخانه عمومی حوزه علمیه بازدید کرد و با مسئولین آن ها درباره مسائل پیرامون کتابخانه ها به بحث و گفتگو پرداخت.

دیدار با رییس بهزیستی و مدیران مهدکودک ها

در هفته کتاب جلسه ای با ابراهیمی رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول و مدیران مهدکودک ها برگزار شد که دیلم رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب بین کودکان تاکید کرد و بهزیستی نیز آمادگی خود را برای حضور کودکان مهدکودک ها و همکاری با کتابخانه های عمومی اعلام آمادگی کردند.

همچنین جلساتی نیزبا حضور فرماندار و سایر مسئولان ادارات در راستای  ترویج فرهنگ کتابخوانی بین ادارات نیز در این هفته برگزار شد.

دیدار با یکی از نویسندگان بومی شهرستان

حجت الاسلام و المسلمین احیاء صالحی نیا از جانبازان دوران دفاع مقدس و فرزند شهید و از نویسندگان بومی شهرستان علی آبادکتول در دیدار با دیلم رییس اداره کتابخانه های عمومی و مزرعه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگزان شهرستان علی آباد تعدادی از آثار خود را به کتابخانه عمومی امام رضا (ع) اهداء کرد.

بازدید دانش آموزان از کتاب خانه های عمومی شهرستان

در طول ایام سال تحصیلی کتابخانه های عمومی شهرستان علی آبادکتول میزبان تعداد زیادی از دانش آموزان برای آشنایی با کتابخانه ها هستند، که در این هفته تعداد بازدید ها بیشتر و به صورت ویژه تر برگزار شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.