1393-09-01 08:31
2423
0
6094
امام جمعه فاضل آباد عنوان کرد:

بسیج حافظ جوانان در عرصه های تهاجم فرهنگی

امام جمعه شهرفاضل آباد گفت: پیوند با بسیج از راهکارهای اساسی برای حفاظت از جوانان کشورمان در مقابل توطئه های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، حجت الاسلام والمسلمین نجف علی قاسمی در جمع نمازگذاران این هفته شهر فاضل آباد با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: 5 آذر روز بسیج، این شجره طیبه و افتخار آفرین در همه عرصه های نظام از دوران دفاع مقدس تا کنون است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک مسجد و بسیج اظهار کرد: مساجد نقطه آغاز همه ی فعالیت های بسیج هستند که بسیجیان باید با آن به عنوان سنگرهای مستحکم نظام اسلامی، پیوندی عمیق داشته باشد.

قاسمی تفکر بسیجی را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: کشور ما امروز در همه ی عرصه های مبارزه با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، مشکلات اقتصادی و سیاسی نیازمند تفکر پویای بسیجی است.

قاسمی در ادامه به لزوم پیوند جوان با بسیج اشاره کرد و افزود: تعلیم آموزه های دینی از دوران کودکی و پیوند با بسیج حافظ جوانان کشورمان در مقابل توطئه های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است.

امام جمعه شهرفاضل آباد در بخش دیگری از خطبه های خود در خصوص تقوا گفت: تقوا یعنی کسب فضایل و دوری از رذایل اخلاقی که این امر موجب عزیز شدن انسان در پیشگاه خداوند متعال می شود.

زنان در زندگی سهم بیشتری از حیاء داشته باشند

قاسمی با اشاره به مسئله حیاء اذعان داشت: زنان باید از حیاء سهم بیشتری در زندگی خود داشته باشند زیرا در جامعه ای که بی حیایی بیشتر باشد روابط زن و مرد نامحرم بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: در کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که اگر کسی با نامحرمی شوخی کند، به هرکلمه ای که با نامحرم شوخی کرد باید هزار سال در جهنم حبس باشد.

امام جمعه شهر فاضل آباد در پایان با نقل روایتی از امام علی (ع) به حفظ حیا در گفتار، رفتار و پوشش تاکید کرد و گفت: امام علی (ع) فرموده اند؛ "برشما باد به پوشیدن لباس زخیم چون اگر لباس نازک باشد دین از بین می رود" که همه ی ما باید برای حفظ دین به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.