1393-08-30 21:01
1918
0
6076
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول:

بسیج یعنی همراه با ولایت در همه عرصه ها/ اجرای بیش از 58 برنامه ویژه هفته بسیج در علی آبادکتول

فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول از اجرای بیش از 58 برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیج به معنای همراهی با ولایت در همه عرصه ها است.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ محمود بیات در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با طرح این پرسش که چرا بسیج شکل گرفت، بیان کرد: بسیج با تکیه بر 3 اصل اساسی، امورات محوله در کشور را با قدرت، صلابت و به نحو احسن انجام می دهد.

وی در تشریح اصل اول به آیه 60 سوره انفال "واعدوالهم مااستطعتم من قوه" اشاره کرد و گفت: در تفسیر این آیه آمده است هر ظرفیتی که دارید در برابر دشمنان بکار گیرید و امام خمینی (ره) نیز بر اساس این اصل قرآنی، مردم را بهترین ذخیره، مدافع و حافظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی دانست، لذا بسیج مردمی را تشکیل دادند.

بیات با اشاره به اصل دوم که اصل قانون اساسی نیز می باشد، اظهار کرد: در قانون اساسی کشورمان، امر خطیر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ی عرصه ها بر عهده بسیج و سپاه نهاده شده است که به یاری خداوند، این دو نهاد تا کنون در آن موفق و سربلند بوده اند.

وی با بیان اصل سوم اذعان داشت: هدف بزرگ و اصلی انقلاب اسلامی ما تشکیل امت اسلامی است که این هدف بزرگ ذخیره ای عظیم از نیروی انسانی همراه با معنویت می طلبد، که بسیج منبع قدرتمند و بزرگ این نیروی انسانی است.

اجرای بیش از 58 برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در علی آبادکتول

فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان"بسیج مظهرعزم ملی و مدیریت جهادی"، از اجرای بیش از 58 برنامه ویژه هفته بزرگداشت بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در سطح ناحیه، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد.

بیات با اشاره به ضرورت بزرگداشت یاد شهدا که تداوم بخش انقلاب اسلامی است، افزود: بسیجیان در طول هفته بسیج با خانواده 30 شهید بسیجی شهرستان علی آبادکتول دیدار و گفتگو خواهند کرد.

وی افزود: سومین مجمع بسیج شهرستان نیز با محوریت مسائل فرهنگی، اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر در هفته بسیج برگزار می شود.

بیات تصریح کرد: شرکت آحاد بسیجیان و پاسداران در نماز عبادی سیاسی جمعه، مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، تجمع حماسی بسیجیان در روز 5 آذر ، برپایی نمایشگاه هفته بسیج، همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های روشنگری و بصیرتی، نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس و فرماندهان بسیج در حوز ها و پایگاه های بسیج، همایش های عفاف و حجاب و کارگاه آموزشی سرگروه ها و مربیان پیشکسوتان شرق استان به میزبانی علی آبادکتول بخشی از برنامه های هفته بزرگداشت بسیج است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.