1397-09-13 14:38
2237
0
59264
توسط یک دانشجوی کارآفرین انجام شد؛

افتتاح نخستین مرکز تخصصی ماساژ گلستان در علی آباد کتول + تصاویر

نخستین مرکز ماساژ تخصصی استان گلستان توسط دانشجوی کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول راه اندازی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ آیین افتتاح نخستین مرکز ماساژ تخصصی استان گلستان با حضور علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

محمد نور علیشاهی دانشجوی رشته تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول نخستین مرکز ماساژ تخصصی در بخش آقایان و بخش بانوان در استان گلستان را با مجوز رسمی از فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرده است.

نور علیشاهی در حاشیه آیین افتتاح این مرکز گفت: در دنیای صنعتی و پرشتاب امروز، تنش و استرس به یکی از معضلات اساسی بشر تبدیل‌ شده است.

وی سلامتی و کاهش تنش را امری لازم و حیاتی در زندگی دانست و اظهار کرد: یکی از راهکارهای کاهش تنش در زندگی صنعتی استفاده از ماساژ است. گرفتن ماساژ و یا مراقبت از پوست یک کار تجملی نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری ارزشمند با مناسبت‌ترین هزینه است که روح و جسم ما به آن نیاز دارد.

این کارآفرین جوان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول یکی از افتخارات استان گلستان برشمرد و افزود: این واحد دانشگاهی با تهیه و تجهیز بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی در رشته ی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، توانسته این امکان را برای دانشجویان و دوست‌داران ورزش فراهم آورد که هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

نورعلیشاهی اظهار کرد: این مرکز تخصصی ماساژ با ارائه انواع سبک‌های ماساژ اعم از سبک ریلکس، سوئدی، تایلندی، ماساژ برای گرفتگی عضلات بدن، ماساژ با سنگ‌های داغ، کمپرس گیاهی و ماساژ لاغری، آرامش و زیبایی را به مراجعه‌کنندگان هدیه خواهد داد.

وی تصریح کرد: هر انسانی به اندازه آرزوهایش بزرگ می‌شود، به اندازه کارهایی که انجام می‌دهد، موفق می‌شود و همانقدر که تصمیم می‌گیرد اثربخش باشد، می‌تواند انسانی مؤثر بوده و تفاوت ایجاد کند.

به گزارش زرین نامه؛ نورعلیشاهی کارشناس ارشد آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی و دارای مدارک بین‌المللی و مدرک فدراسیونی ماساژ است که سابقه داوری مربیگری در رشته‌های کاراته، فوتبال، فوتسال، آمادگی جسمانی و بدن‌سازی را در کارنامه خود دارد.

eftetahiye1

eftetahiye1

eftetahiye1

eftetahiye1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.