1397-09-01 05:58
1345
0
58961
در حاشیه جشنواره بین المللی اقوام در گلستان انجام شد؛

گلگشت سُفرای 12 کشور جهان در کبودوال + تصاویر

سفیران و رایزنان فرهنگی 12 کشور قاره های آسیا، آفریقا و آمریکا از منطقه نمونه گردشگری آبشار و پارک جنگلی کبودوال بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ در حاشیه جشنواره بین المللی اقوام در گلستان، سفیران و رایزنان فرهنگی کشورهای نروژ، قزاقستان، چین، پاکستان، سنگال، اکوادور، مالزی، تاجیکستان، اندونزی، کره شمالی، قبرس و غنا برای بازدید از آبشار و پارک جنگلی کبودوال به شهرستان علی آباد کتول آمدند.

این برنامه به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، اداره میراث ‏فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر علی آباد ‏کتول و با هدف آشنایی سفیران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف با جاذبه های گردشگری و صنایع دستی شهرستان و فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری و جذب ‏گردشگر برگزار شد و در آن عنایت مسئول حراست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان، هدایتی کتولی فرماندار، اسفندیاری شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین علی آباد کتول نیز در این بازدید حضور داشتند.

‏ حسن هدایتی کتولی در جمع سفیران کشورها، شهرستان علی آباد کتول را یکی از شهرستان ‏های منحصر به فرد دانست و گفت: این منطقه علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری، قومیت های فراوانی دارد که در کنار هم با ‏صلح و صفا زندگی می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که سفیران زمینه ساز جذب گردشگر و سرمایه گذاری ‏در این شهرستان باشند.‏ 

اجرای موسیقی مقامی زنده توسط هنرمندان علی آباد کتول و پذیرایی از مهمانان با سوقات محلی علی آباد کتول از بخش های دیگری بود که در حاشیه این برنامه انجام شد.

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

safir1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.