1397-08-02 07:17
1253
0
58124
فرماندار علی آباد کتول:

اعطای 177 میلیارد تسهیلات به روستاییان علی آباد کتول/ 562 نفر مشغول به کار شدند

فرماندار علی آباد کتول از اعطای 177 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصادی روستاییان در این شهرستان خبر داد و گفت: 562 نفر در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر مشغول به کار شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حسن هدایتی کتولی در نشست با مدیران ادارات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: دشمنان کشور و در صدر آنها امریکای جنایتکار به همراه کشورهای مرتجع عربی اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران را ایجاد کرده اند تا اعتماد مردم نسبت به انقلاب و کارگزاران دولت را ضعیف کنند، اما مردم ایران بعد از گذشت 40 سال همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب شتر در خواب بیند پنبه دانه.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که ما نتوانیم چله انقلاب اسلامی را جشن بگیریم، لذا به دنبال مخدوش کردن چهره انقلاب است، تاکید کرد: مدیران دستگاه ها باید با برنامه ریزی درست و مدون در جهت حل مشکلات مردم و خدمت به کشور تلاش کنند.

هدایتی کتولی همچنین با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: خدمت به مردم وتکریم ارباب رجوع از وظایف خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی است، در همین راستا میز خدمت در تمام ادارات مستقر شده است.

jalaseh1

وی تاکید کرد: میز خدمت در ادارات تنها نباید همان میز و صندلی با برچسب میز خدمت باشد، بلکه باید فعال شده و حقوق شهروندی مردم به واسطه آن بشتر رعایت شود.

هدایتی کتول خاطر نشان کرد: از لحظه ای که دستور میز خدمت ابلاغ شد، دفتر ارزیابی فرمانداری شهرستان با تمام قدرت در حال رصد و نظارت تمام فعالیت ها در این زمینه است.

فرماندار علی آباد کتول در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: آسیب های اجتماعی یکی از موضوعات گریبانگیر مردم است و یکی از بخش هایی که می شود به واسطه آن با آسیب ها مبارزه کرد، اشتغال است. امسال 177 میلیارد ریال در بخش روستایی تسهیلات پرداخت و برای 562 نفر اشتغال ایجاد شد که این روند باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول در پایان گفت: اگر مردم از نظام اسلامی راضی نباشند، این نظام به دست صاحب اصلی خود ولی امر مسلمین حضرت حجت (عج) نمی رسد لذا مدیران باید عزت مردم را حفظ کنند و خود را موظف به خدمت بدانند.

jalaseh1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.