1397-07-23 11:36
1517
0
57862
در مصلی امام رضا (ع) برگزار شد؛

همایش سه ساله‎های حسینی در علی‎آبادکتول + تصاویر

همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) با حضور دَه ها نوگل دختر و پسر علی آباد کتول در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ نوگلان مهد کودکی، پیش دبستانی و کلاس اولی علی آباد کتول امروز سربندهای «یا رقیه بنت الحسین (ع)» را تاج دوستی با اهل بیت امام حسین (ع) کردند و به پیشانی های خود بستند و در عزای نام آور سه ساله سرزمین کربلا، با کاروان اسرا همنوا شدند.

همایش سه ساله های حسینی امروز با حضور حجت الاسلام مهدی فاطمی منش کارشناس مذهبی خانواده و کودک، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه، مربیان مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، مهد کودک ها و جمعی از مادران علی آباد کتول و به همت واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

قیام مردمی عاشورا که از کودک خردسال تا افراد مُسن در آن حضور داشتند، سراسر درس است و هر یک از اعضای کاروان حسین، بزرگ آموزگاران این قیام هستند که بعد از گذشت قرن ها هنوز از آن حماسه ی بزرگ برایمان درس های تازه دارند. 

حتی طفل سه ساله ی کاروان حسین درس دارد. درسی برای آزاد مردان و زنان دنیا که بدانند ایستادن چیست و پیام شهادت این سه ساله امام چه می تواند باشد درسی که امروز باید از مقاومت آن حضرت در برابر ظالمان در خرابه شام گرفت، این است که حجاب و عفاف تا آخرین لحظه زندگی جزئی جدا نشدنی از فرهنگ حسینی است حتی تا پای جان و امروز زنان و دختران ما باید از رقیه(سلام الله علیها) الگو بپذیرند.

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

3salaha1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.