1397-06-04 07:03
1542
0
56385
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

رشد گلستان در گرو حمایت دولت از سرمایه گذاران/ برخی مدیران به سرمایه های کشور چوب حراج زدند

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصاد نابسامان در کشور گفت:برخی مدیران دولتی، به سرمایه و اقتصاد کشور چوب حراج زدند و ارزش پول را به یک سوم رساندند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ اسدالله قره خانی درآیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان علی آباد کتول وضعیت استان گلستان در زمینه طرح های عمرانی و زیربنایی همچون گازرسانی، مدرسه سازی، خانه بهداشت و جاده سازی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شهرستان علی آبادکتول نیز تنها 2 روستای بدون گاز و جاده آسفالت وجود دارد که اجرای پروژه های مربوط به آن به زودی آغاز می شود، اما اگر همه ی امکانات را هم به استان بیاوریم ولی درآمد نداشته باشیم، نمی توانیم در آینده مانع مهاجرت مردم شویم.

وی با بیان اینکه تنها صنعت مادر استان گلستان، نیروگاه برق علی آبادکتول است، افزود: در زمینه صنعت و صنایع مادر فاصله ما با سایر استان ها زیاد است که این فاصله می تواند با جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از بین برود.

قره خانی با تاکید بر اینکه باید با مشوق های اداری همچون تسهیل روند اخذ مجوز، از سرمایه گذاران حمایت کنیم، اذعان کرد: اینکه پروژه تله کابین علی آباد کتول ۳۸ ماه در پروسه اداری بماند و در خصوص اجرای پروژه در این شهرستان یا آن شهرستان اختلاف باشد، نشانه وجود نیت هایی شوم پشت چنین سنگ اندازی هایی است که می تواند حداقل ۱۰ سال رشد استان را به تاخیر بیاندازد.

چوب حراج مدیران به سرمایه های کشور

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصاد در کشور، گفت: برخی مدیران دولتی، به سرمایه و اقتصاد کشور چوب حراج زدند و ارزش پول را به یک سوم رساندند که باید پاسخگو باشند.

مدیران به فکر جلب اعتماد عمومی در جامعه باشند

 وی با اشاره ثبت سفارش ۱۳ هزار میلیاردی، افزود: حالا آقایان می آیند از ما می خواهند که چطور کوپن بین مردم تقسیم کنیم که قشر آسیب پذیر کشور آسیب کمتری ببیند. در حالی که چنین حمایتی باید زودتر از این ها، اتفاق می افتاد.

قره خانی با تاکید بر لزوم ایجاد ثبات در وضعیت اقتصادی کشور، اذعان کرد: مدیران باید تلاش کنند تا با کسب رضایت مردم، اعتماد عمومی را به جامعه بازگردانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.