1397-02-02 11:58
1699
0
52833
با حضور آیت الله شاهرودی برگزار شد؛

همایش بزرگ جانبازان در علی آباد کتول + تصاویر

همایش بزرگ جانبازان شهرستان علی آباد کتول به مناسبت ولادت بزرگ جانباز واقعه عاشورا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ همایش تکریم جانبازان با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت الاسلام فلاح امام جمعه مزرعه کتول، محمدی دادستان علی آباد کتول، هدایتی کتولی فرماندار، اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جانبازان این شهرستان برگزار شد.

علی اصغر فاضلی در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ جانباز در استان گلستان زندگی می کنند که از این تعداد ۳۱ جانباز قطع نخاعی و ویلچری و 145 نفر جانباز بالای 70 درصد هستند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین با دیدار با جانبازان خوشحالی را برای آن ها به ارمغان می آورند، اظهار کرد: دیدار مسئولین و مردم با جانبازان بالاترین تکریم است و جانبازان نیز دلشان با همین تکریم ها خوش است.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نیز در گفت گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: جانبازان برای حفظ دین و انقلاب و اسلام رفتند و لذا مسئولین حالا باید در ادامه راه، اهداف این بزرگواران را محقق کنند.

وی اذعان کرد: اگر مسئولین و مردم در جهت اهداف جانبازان و شهدا قدم برداشتند، یعنی موفق بودند. اگر کسی هدف جانباز را فهمید آنگاه درک جانباز برایش میسر می شود.

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

rozjanbaz1

عکس: جانباز هنرمند، محمد حسین پیله ور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.