1397-01-21 16:29
1344
0
52440
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش علی آباد کتول خبر داد:

پذیرش بیش از 7 هزار گردشکر نوروزی در مدارس علی آباد کتول/ کسب رتبه دوم اسکان در گلستان

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش علی آباد کتول از کسب رتبه دوم این ستاد در گلستان خبر داد و گفت: ستاد اسکان شهرستان علی آباد کتول پس از شهرستان گرگان، بیشترین گردشگران نوروزی را پذیرش کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ محمد علی اسلانی کتولی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست های متعدد جهت هماهنگی اسکان گردشگران در نوروز امسال بیان کرد: بررسی وضعیت موجود مدارس مجری طرح اسکان از بهمن ماه 96 آغاز و نواقص و کمبودهای آن ها برطرف شد.

وی همچنین با اشاره به نشست با مدیران و سرایداران مدارس شهرستان اظهار کرد: در این نشست رعایت مسائل بهداشتی، اداری، حُسن برخورد با مهمانان و مراقبت از وسایل و امکانات اسکان در مدارس مورد تأکید شد.

اسلانی با بیان اینکه پذیرش گردشگران نوروزی 28 اسفندماه 96 آغاز و تا 12 فروردین 97 ادامه داشت، تصریح کرد: در این مدت 7 هزار و 394 نفر در مدارس پذیرش شدند.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش علی آباد کتول خاطر نشان کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش علی آباد کتول نوروز امسال نسبت سال گذشته از لحاظ میزان پذیرش و درآمد حدود 45 درصد افزایش داشت و توانست رتبه دوم پذیرش اسکان فرهنگیان در استان گلستان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.