1396-12-03 08:09
1463
0
50764
به میزبانی علی آباد کتول برگزار شد؛

دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل + تصاویر

دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با پذیرش 45 مقاله از سراسر کشور، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: در این همایش 45 مقاله پذیرش شد و از این تعداد، 18 مقاله به مرحله داوری راه یافت.

وی اظهار کرد: 8 مقاله در حوزه بحران و ۱۰ مقاله در حوزه پدافند غیرعامل داوری و از میان آن ها، 3 مقاله برتر توسط هیئت داوران انتخاب شد.

اسفندیاری با بیان اینکه این همایش با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و میانجیگری بین دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: در این مراسم مهمانانی از استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مرکزی حضور داشتند.

رئیس دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از مناطق حادثه خیز در کشور است، اذعان کرد: در حوزه مدیریت بحران نیاز به هماهنگی های بیشتری بین دستگاه های اجرایی نیاز است و آموزش فرمانداران، بخشداران، دهیاران و جوامع محلی در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش زرین نامه؛ این همایش با حضور طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، تجری مفرد مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مسئولین دستگاه های قضایی و اجرایی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد و در حاشیه آن کارگاهی با موضوع پدافند غیرعامل و الزامات و اقدامات در بحران دایر شد. در پایان نیز از 2 مقاله برتر با موضوع جایگاه پدافند غیرعامل در آمایش سرزمین (با تاکید بر مناطق مرزی) و رویکرد های نوین در مدیریت بحران ارائه و همچنین از تدوین کنندگان 3 مقاله برتر تجلیل شد.

padafand1

padafand1

padafand1

padafand1

padafand1

padafand1

padafand1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.