1396-11-25 17:05
2088
0
50517
با حضور دانش آموزان اقوام مختلف برگزار شد؛

جشنواره سرود آلاله های وطن در علی آباد کتول + تصاویر

اولین جشنواره سرود بسیج «آلاله های وطن» با حضور دانش آموزانی از شهرهای مزرعه کتول و سنگدوین و روستاهای بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ جشنواره سرود دانش آموزی «آلاله های وطن» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و بخشداری مرکزی علی آباد کتول در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

معصومه آقایی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی بیان کرد: اولین جشنواره سرود بسیج «آلاله های وطن» با حضور دانش آموزان پایگاه های مقاومت بسیج شهرهای مزرعه کتول و سنگدوین و روستاهای تابع این شهرها برگزار شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان بسیجی اقوام مختلف همچون کتولی، ترکمن، سیستانی و بلوچ در این جشنواره با پوشش لباس محلی حاضر شده و با گویش محلی مربوط به قوم خود، سرودهای با محتوای انقلابی را اجرا کردند.

آقایی تصریح کرد: در این جشنواره 23 گروه سرود حضور داشت که از دل 23 پایگاه مستقر در شهرها و روستاهای شیعه و اهل سنت بیرون آمده بودند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره، اذعان کرد: دانش آموزان این روزها بسیار درگیر فضای مجازی شده اند که این اتفاق سبب شده برنامه های فرهنگی هنری کمرنگ تر شود، لذا بر آن شدیم که با برگزاری چنین جشنواره ای، شور و نشاط انقلابی و روحیه وحدت را در آن ها افزایش دهیم.

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

Sorod1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.