1396-11-15 19:33
1170
0
50020
فرمانده سپاه علی آباد کتول تشریح کرد:

چهار تکنیک نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی/ دشمن تنها با حذف اسلام آرام می گیرد

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول با تشریح چهار تکنیک نظام سلطه برای بازی دادن ملت بزرگ ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن تنها با حذف اسلام از کنار نام جمهوری اسلامی ایران، آرام می شود.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود بیات کوهسار در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: پیش از انقلاب و ورود تفکر اسلامی به جامعه، دو تفکر سوسیالیست و کاپیتالیسم بر جهان حاکم بود که دنیا را در اختیار خود گرفته و آن را به دو بخش غرب و شرق تقسیم کرده بود.

وی اظهار کرد: تفکر سوسیالیست به دنبال حذف مالکیت و کنترل آزادی و ساختن انسانی قالبی بود که تابع آن ها باشد و کاپیتالیسم آزادی بی قید و شرط در همه ی شرایط و همه کارها را دنبال می کرد، که هر دوی این ها تنها به کمال خود می اندیشیدند و سعادت و کمال انسان در جایی نداشت.

بیات کوهسار با اشاره به دوران پهلوی و در خفا بودن اسلام به عنوان دینی که از خدا نشأت گرفته و ریشه در تفکر 124 هزار پیامبر داشت، تصریح کرد: دین اسلام که در آن به همه ی نیازهای انسان در ابعاد مادی و معنوی توجه شده و برای سعادت و کمال او راه و روش های مشخصی داشت، پس از پیروزی انقلاب در جامعه فرصت ظهور یافت.

زندگی بدون اسارت طاغوت در مسیر خدا محوری

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول تشریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را از این جهت به انفجار نور تشبیه کرده بودند که با پرتوهای دینی این انقلاب بزرگ، ظلمات از جامعه ایران کنار رفته و مردم توانستند طعم زندگی بدون اسارت طاغوت و آزادی واقعی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مسیر خدامحوری و ولایت محوری قرار گرفتند، گفت: دشمن می دانست با گسترش اندیشه های ناب اسلامی، جایی برای او باقی نمی ماند، لذا از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب، توطئه افکنی های خود را برای براندازی این نظام نوپا آغاز کرد.

وی اظهار کرد: دشمن از همان روزها و سال های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تهدیدات سخت خود همچون جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی، راه اندازی قائله های کردستان، سیستان و بلوچستان، آمل، کردستان و گنبد و همچنین ترور شخصیت هایی همچون بهشتی، رجایی، باهنر و مطهری را در پیش گرفت.

از جنگ سخت تا جنگ هوشمند

بیات کوهسار با اشاره به آغاز جنگ فرهنگی دشمن بالافاصله بعد از جنگ تحمیلی، افزود: تهاجم فرهنگی از سال 68 آغاز شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان ابتدا با واژه هایی همچون ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی به تبیین و پرده برداری از این نقشه شوم دشمن پرداختند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در ادامه به آغاز جنگ هوشمند دشمن از سال 80 به بعد اشاره کرد و گفت: این جنگ بسیار خطرناک تر و کشنده تر بوده و برای هدایت مردم به طور مستقیم بر افکار و اعتقادات آن ها تاثیر می گذارد.

تکنیک های نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی

بیات کوهسار اذعان کرد: در جنگ هوشمند از 4 تکنیک استفاده می شود که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمن به کمک این ها همواره به دنبال ایجاد چالش در ایران بوده است.
وی از اجبار به عنوان تکنیک نخست نام برد و گفت: تحریم های اقتصادی، گزینه های روی میز و برجام از جمله حربه های دشمن در تکنیک اجبار است که به واسطه آن سعی در تحمیل تفکرات و خواسته های استکبارجویانه خود بر ملت ایران دارد.

داعش؛ خیانتی بزرگ به جهان اسلام بود

بیات کوهسار دومین تکنیک در بحث جنگ هوشمند را اکراه دانست و افزود: دشمن در این راستا به اجرای پروژه های ایران هراسی و اسلامی هراسی می پردازد که در این خصوص می توان از شکل دهی گروه تروریستی داعش، به عنوان بزرگترین خیانت آن ها در حق جهان اسلام نام برد.

وی اذعان کرد: نفوذ تکنیک دیگر دشمن است که رهبر معظم انقلاب بارها در این زمینه هشدار داده اند، اما متاسفانه دشمن در این زمینه تا حدودی موفق بوده و افرادی در بدنه دولت و قسمت های مختلف نظام اسلامی جای گرفته اند که از داخل، حرف بیرونی ها را می زنند.

بیات کوهسار اظهار کرد: منزوی کردن نظامی جمهوری اسلامی ایران تکنیک چهارم دشمن است که جهت تحقق آن، برای جا به جایی ارزش ها با ضد ارزش ها، خوبی ها با بدی ها، باورهای ناب اسلامی با باورهای غربی و آموزه های ناب اسلامی محمدی با اسلام امریکایی را طرح ریزی کرده است.

دشمن تنها با حذف اسلام آرام می گیرد

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در پایان با بیان اینکه همه این برنامه ها برای خط زدن اسلام از کنار نام نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: مردم ایران باید هوشیار و بصیر بوده و چشمشان به دهان رهبر معظم انقلاب باشد و به فرمایشات ایشان در زمینه مقابله با تهدیدات استکبار جهانی و همچنین پیشرفت نظام اسلامی عمل کنند تا کشتی انقلاب در این هیاهویی که دشمن به پا کرده، بتواند به منزل مقصود رسیده و پرچم اسلام را به صاحب اصلی خود حضرت حجت (عج) برساند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.