1396-10-18 11:57
1309
0
48884
همه بشنوند؛

این است صدای ملت؛ نه اختلاس نه ذلت

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان علی آباد کتول در راهپیمایی امروز خود در محکومیت آشوبگران و همچنین حمایت آرمان های بلند انقلاب اسلامی، خواستار اجرای مدیریت انقلابی در کشور شده و در پلاکاردهای خود اینگونه نوشتند: «این است صدای ملت؛ نه اختلاس؛ نه ذلت»

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ مردم شهرستان علی آباد کتول امروز در راهپیمایی حماسی ضد آشوبگری حاضر شدند تا بساط فتنه گران را جمع کنند و با محکوم کردن یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی، از آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

امروز مردم برای محکومیت فتنه گران و اغتشاشگران و حمایت از ولایت فقیه و مقدسات کشورمان آمده بودند و پلاکاردهایی که طی مسیر این تظاهرات در دست داشتند حاوی حرف ها، تذکرها، توصیه ها و مطالبات مهمی بود.

در پلاکاردهای مردم آمده بود:

«ویژه خواری، نجومی، گرانی، منفور ملت ماست»، «مرگ بر فتنه گر، چه در غرب، چه در حصر، چه در قصر»، «مسئولین محترم جنس خارجی وارد نکنید، ما بیکاریم»، «برخورد قاطع با مفسد اقتصادی را خواستاریم» «مطیع امر رهبریم» و «این است صدای ملت؛ نه اختلاس، نه ذلت»، «نتیجه مدیریت غیر انقلابی؛ حقوق نجومی، اختلاس، رکود»، «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «نوکر امریکایی همیشه زیر پایی» و...

564646

به عشق رهبر آمدیم

در حاشیه این راهپیمایی با شکوه یکی از شهروندان ترکمن علی آباد کتول به خبرنگار زرین نامه گفت: من نه شغل دولتی دارم و نه سیاسی ام. امروز برای دفاع از پرچم مقدس کشور و رهبرم به این راهپیمایی آمده ام.

شهروند جوانی نیز در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما اظهار کرد: ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد، فتنه گران، اغتشاشگران و دشمنان نظام اسلامی به انقلاب اسلامی که برای آن خون های زیادی داده ایم، خدشه ای وارد کنند.

یکی دیگر از شهروندان این شهرستان اذعان کرد: من امروز در این راهپیمایی به عشق رهبر آزاده و عزیزم حاضر شده ام و تا پای جان از آرمان های کشورم دفاع می کنم.

بانوی جوانی از شهروندان علی آباد کتول نیز تاکید کرد: ما همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و از مسئولین می خواهیم همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلابی عمل کنند و ضمن برخورد با نجومی بگیران و مفسدان اقتصادی، به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند.

مردم ایران صف خود را از آشوبگران جدا کرده اند و با راهپیمایی های اخیر که یکی پس از دیگری در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می کنند، نشان داده اند که همچون گذشته پای آرمان های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده اند، حال وقت آن رسیده که مسئولین کشور نیز با اقداماتی جهادی و انقلابی به اعتراضات و مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.